גלובלינקס וקבוצת בן דוד הרצל יבנו 3,000 יח“ד בנתניה - מה התקציב הצפוי?

השותפות החדשה צפויה לקדם ייזום תכנון ובנייה של כ-3,000 יחידות דיור בפרויקטי התחדשות עירונית שכבר מצויים בשלבי תכנון שונים בעיר נתניה ואף תקדם מתחמים נוספים בעיר הנמצאים בשלבים ייזום ראשוניים

שיתוף הכתבה
אלכסנדר משקביץ‘,בעל השליטה בגלובלניקס (eurasian resources group)אלכסנדר משקביץ‘,בעל השליטה בגלובלניקס (eurasian resources group)

חברת הייזום והבנייה גלובלינקס חתמה לאחרונה על עסקת שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת בן דוד הרצל , המובילה ביזמות ופיתוח מתחמי פינוי בינוי בנתניה, בהם המתחמים האר"י-בן צבי; מתחם ברודצקי-בנימין; ואבוג'דיד. שיתוף הפעולה נעשה על רקע היערכותה היסודית של עיריית נתניה לחידוש פני העיר.

השותפות החדשה צפויה לקדם ייזום תכנון ובנייה של כ-3,000 יחידות דיור בפרויקטי התחדשות עירונית שכבר מצויים בשלבי תכנון שונים בעיר נתניה בהיקף צפוי של כ-3.8 מיליארד שקל, ואף תקדם מתחמים נוספים בעיר הנמצאים בשלבים ייזום ראשוניים.

חברת גלובלינקס הוקמה ומנוהלת בידי אנשי הנדל“ן ערן אלטמן ומני בר, ונמצאת בשליטתו של איש העסקים אלכסנדר משקביץ‘, מבעלי ענקית המכרות ERG. מאז שנת 2010 החברה בנתה ומסרה מאות יחידות דיור במרכז הארץ - בין היתר, בערים קריית אונו, רעננה, הרצליה, רמת גן ותל אביב.

קבוצת בן דוד הרצל , נוסדה ע"י הרצל בן-דוד ז"ל ב-1970 ובמהלך 4 העשורים האחרונים יזמה ובנתה פרויקטי נדל"ן בעיר נתניה בהיקף של מאות יחידות דיור. החברה עוסקת בהתחדשות עירונית זה כ-12 שנים, היא מנוהלת על ידי האחים שומרי בן-דוד ומירב בן-דוד בלחסן. לדברי החברה,  היא הייתה החברה הראשונה שהצליחה לקדם תוכנית פינוי בינוי במסלול המזורז של הוותמ“ל, ברחוב שי עגנון בשכונת נורדאו בנתניה. התוכנית מתפרשת על שטח של כ-22 דונם בחלקה הדרומי של נתניה ובמסגרתה מתוכננות כ-875 יח"ד חדשות ב-14 מבני מגורים בני 9 עד 24 קומות - במקום 8 מבני רכבת (טוריים) במצב ירוד ובהם 208 יחידות דיור. ב-2021 החברה קיבלה אישור לתוכנית נוספת שאותה יזמה בוותמ״ל לפינוי 165 דירות ובניית 514 יחידות דיור. בנוסף לחברה 15 פרויקטים של פינוי בינוי בעיר נתניה בשלבי קידום שונים.

לדברי ערן אלטמן ומני בר, מנכ"לים משותפים גלובלינקס "השותפות עם קבוצת בן דוד, שלה ניסיון עשיר בייזום, בנייה וקידום תכניות פינוי-בינוי בעיר נתניה ובתחום ההתחדשות העירונית בכלל, תאפשר ביצוע פרויקטים גדולים בעיר הנמצאת כיום בתנופת פיתוח והתחדשות משמעותית. לחברה צבר יחידות דיור מרשים בפרויקטי פינוי-בינוי, ויחד אנו מתכננים ליצור בעיר נתניה פרויקטים וחוויית מגורים שתתאים לתפישות החיים הצפויות בעשורים הקרובים - והכל לטובת הדיירים הוותיקים והחדשים".

לדברי אלטמן, הבחירה בעיר נתניה כעוגן מרכזי לצמיחה שלנו, מבוססת על העובדה שעיריית נתניה השכילה לייצר שקיפות ובהירות בתחום ההתחדשות העירונית. העירייה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם התושבים, היזמים וכל הגורמים המעורבים על מנת לקדם את העיר באופן הצופה פני עתיד. מה שמאפשר ליזמים לתכנן בראייה ארוכת טווח ולדעת כי הם פוסעים על קרקע בטוחה.

שומרי בן דוד מוסיף כי "החיבור בין חברתנו, שפעילה שנים רבות בעיר נתניה וההיכרות שלנו עם האוכלוסייה וגורמי התכנון המקומיים יחד עם הנהלת גלובלינקס שבונה באיזורי הביקוש במהלך העשור האחרון ולה יכולות פיננסיות ואסטרטגיות, הינו בעל ערך מוסף משמעותי להתפתחות הקבוצה וליכולת שלנו לפתח פרויקטים רבים בנתניה במקביל לרווחת הדיירים. אין ספק שהשותפות הינה ההשלמה הטבעית שלנו, שתסייע לנו לשמור על האיכות והמובילות בטיפול בהתחדשות העיר“.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת בן דוד הרצלשומרי בן דודערן אלטמןמני ברגלובלניקס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...