תוכנית הפינוי בינוי של קבוצת ברגר בשכונת הקטמונים בירושלים אושרה להפקדה בוועדה המחוזית

בתוכנית: 220 יח"ד חדשות במקום 72 יח"ד קיימות • מסחר בהיקף של כ־1800 מ"ר ושטח ציבורי של בהיקף של כ־380 מ"ר • התוכנית תשווק במסגרת פרויקט 'ברגר על הפארק'

שיתוף הכתבה

תוכנית הפינוי בינוי של קבוצת ברגר יזמות בבעלותו של אברהם ברגר אושרה להפקדה בוועדת המשנה להתחדשות עירונית בראשות מ"מ יו"ר הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה ירושלים שירה תלמי. תוכנית 'ברגר על הפארק' ממוקמת בשכונת הקטמונים בירושלים ותציע 220 יח"ד חדשות במקום 72 יח"ד קיימות בתוספת של מקומות מסחר ומבני ציבור.

התוכנית חלה על שלושה בניינים קיימים ברחוב סן מרטין 28, 30, וברחוב בר יוחאי 10 בירושלים, הכוללים 72 יחידות דיור ולצידם שטח ציבורי קיים. התוכנית מציעה 2 מבני מגורים בני 32 ו־22 קומות. קומת כניסה מרחוב סן מרטין, וחיבור במפלסים התחתונים - מפלס ביניים ורחוב בר יוחאי, המוסיפים עוד 2 קומות מתחת למפלס הקרקע. בפרויקט מתוכננות 192 יחידות דיור, מסחר בהיקף של כ־1800 מ"ר ושטח ציבורי של כ־380 מ"ר.  

הפרש הגובה בין הצירים, כ־10 מטרים, מאפשר קומת ביניים. קומה ציבורית, הכוללת גן ילדים ובית כנסת. הציר המרכזי של התוכנית מחבר את שלושת המרחבים הציבוריים על ידי מעליות ציבוריות ומדרגות. ציר זה ממשיך צפונה ודרומה לחללים ציבוריים נוספים באזור.

שטח הפרויקט מצוי בקרבה לשלושה קווי רכבת קלה עתידיים התכלת, הירוק והסגול ונמצא בין שני תחנות רכבת קלה תחנת רחוב פת, ותחנת הארנה. כמו כן, הוא נמצא בקרבה לפארק אלמליח ופארק המסילה.

נציין, כי במקביל לתוכנית זו, הוועדה המחוזית אף קיימה דיון בהפקדת תוכנית יצחק שדה של חברת ICR ישראל קנדה בהנהלתו של מורדי שבת מתחם יצחק שדה. במהלך הדיון הוחלט לקיים דיון פנימי נוסף בשבוע הבא בטרם הפקדת התוכנית. תוכנית יצחק שדה ממוקמת ברחובות יצחק שדה 17-16, השומר 17, רחוב סן מרטין, כמו התוכנית הראשונה, גם היא ממוקמת בשכונת הקטמונים בירושלים. התוכנית מציעה פינוי של 3 מבנים קיימים הכוללים 150 יח"ד, והקמת שלושה מבנים הכוללים 425 יח"ד, שני מבנים בני 30 קומות ומבנה שלישי בן 10 קומות. כמו כן התוכנית מציעה שנוי ייעוד המתחם ממגורים למתחם מגורים, מסחר, מבנים ומוסדות ציבור.
 

לעיון בהוראות התוכנית לחצו כאן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:פינוי בינוי קטמוניםאברהם ברגרברגר יזמותברגר על הפארק
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...