MLP, חברת המרכזים הלוגיסטיים של הכשרת הישוב, מדווחת על רווחי שיא בהיקף של 105 מיליון אירו

גידול של כ-182% לעומת שנה קודמת ברווחים • סך נכסי נדל"ן להשקעה מסתכם בכ-750 מיליון אירו, גידול של כ-46% • ההון העצמי גדל לכ-400 מיליון אירו, גידול של כ-51%

שיתוף הכתבה
עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב ומבעלי השליטה בה, על רקע נכס MLP (רמי זרניגר)עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב ומבעלי השליטה בה, על רקע נכס MLP (רמי זרניגר)

חברת MLP, חברת המרכזים הלוגיסטיים המוחזקת בשיעור של 41.3% על ידי "הכשרת הישוב", והמהווה את זרוע המרכזים הלוגיסטיים שלה באירופה, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2021:

הרווח הנקי של החברה הסתכם בכ-105 מיליון אירו, גידול של כ-182% לעומת שנה קודמת, רווחי שיא; סך נכסי נדל"ן להשקעה מסתכם בכ-750 מיליון אירו, גידול של כ-46%; ההון העצמי גדל לכ-400 מיליון אירו, גידול של כ-51%.  נכון לסוף 2021, ההון העצמי הסתכם בכ 1.82 מיליארד זלוטי (כ-400 מיליון אירו).

החברה הרחיבה במהלך שנת 2021 את פעילותה בפולין, גרמניה, אוסטריה ורומניה, ומתכננת להיכנס לפעילות במדינות בנלוקס (בלגיה, הולנד ולוקסמבורג) ובהונגריה. החברה מדווחת כי חווה בחודשים הראשונים של 2022 המשך של המגמה החיובית המאפיינת את הסביבה העסקית שלה בכל מדינות הפעילות.

היקף השטח המניב של MLP הוא בהיקף של כ-1 מיליון מ"ר. שיעור התפוסה בנכסיה ממשיך להיות גבוה, ועומד בסוף שנת 2021 על כ-97%. ל-MLP שטחים לטובת ייזום נכסים לוגיסטיים באירופה כ-1 מיליון מ"ר נוספים, לדברי החברה.

MLP מעריכה כי היקף ההשקעות שלה (CAPEX) בשנת 2022 יסתכם בכ-200 מיליון אירו, מתוכם כ-30% יוקצו לרכישת קרקעות חדשות. MLP מעריכה כי היקף חוזי השכירות שייחתמו בשנת 2022 יסתכם בכ-250,000 מ"ר נוספים.

אורך החיים הממוצע של הסכמי השכירות של MLP הוא למעלה מ-8 שנים, נתון שמבטיח לחברה יציבות תפעולית ופיננסית גבוהה לאורך שנים.

במקביל לפעילות הנדל"ן, MLP פועלת גם להקמת מתקנים סולאריים על גגות הפארקים הלוגיסטיים.

לדברי עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "שנת 2021 רוויה בעסקאות והתפתחויות משמעותיות ב-MLP, המהווה את זרוע הפארקים הלוגיסטיים של הכשרת הישוב באירופה. בשנה האחרונה, בהתאם לאסטרטגיה שהוגדרה, הרחיבה MLP את פעילותה באופן ניכר, הגיעה לשטח מושכר בהיקף של כ-1 מיליון מ"ר, רכשה קרקעות לטובת המשך צמיחה, ובוחנת כניסה לפעילות במדינות נוספות באירופה. תחום הנדל"ן ללוגיסטיקה צבר תאוצה משמעותית בשנים האחרונות, בעקבות עלייה חדה בביקושים, בעיקר לאור התגברות הפעילות בעולם המסחר האלקטרוני e-commerce. MLP מהווה נדבך משמעותי וזרוע אסטרטגית מרכזית של הכשרת הישוב, לצד פעילות הנכסים המניבים בישראל ופעילות ההתחדשות העירונית שלנו. אנו שמחים וגאים על ההצלחה בצמיחה של MLP, בפעילותה וברווחיה, ופועלים להמשך צמיחה משמעותית גם בשנים הבאות".

MLP יוזמת, מקימה ומנהלת פארקים עם נכסי לוגיסטיקה ונכסי תעשייה קלה באירופה. החברה פועלת בפולין, גרמניה, אוסטריה ורומניה. החברה מחזיקה ומנהלת פורטפוליו של 20 נכסים בהיקף שטח בנוי של כ-1 מיליון מ"ר MLP נסחרת בבורסה של ורשה מאז 2013.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עופר נמרודיהכשרת הישובMLP
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...