האם ליישוב אלפי מנשה שבשומרון יתווספו 850 יחידות דיור?

כך עולה מדברים שאמר ראש המועצה שי רוזנצווייג בטקס חנוכת משרד מכירות של פרויקט המגורים "אלפא" בשכונת גבעת טל. עוד הוא צופה הגדלה של היישוב שבמערב השומרון ב-40%. אירית הופר, משווקת הפרויקט: "כבר בשבוע הראשון לפתיחת המכירות נמכרו קרוב ל-20% מיחידות הפרויקט"

שיתוף הכתבה
אירית הופר, מנכ"לית ובעלים אינהאוס שיווק נדל"ן, משווקת הפרויקט (צילום: מיכל בנדק) על רקע הדמיית פרויקט אלפא ( 3D ARC) אירית הופר, מנכ"לית ובעלים אינהאוס שיווק נדל"ן, משווקת הפרויקט (צילום: מיכל בנדק) על רקע הדמיית פרויקט אלפא ( 3D ARC)

בסוף 2021, לאחר שנים של קיפאון בנייה ביו"ש, אישרה הממשלה מכרזים להקמת אלפי יחידות דיור באזור למרות התנגדות של חלק מחברי הממשלה. גם אלפי מנשה שבשומרון בהליך של יציאה מהקיפאון. כך עולה מדברים שאמר ראש המועצה, שי רוזנצוויג, בטקס חנוכת משרד מכירות של פרויקט המגורים "אלפא" בשכונת גבעת טל החדשה הנבנית בעיר.

הוא צופה שהתחלות בנייה של 850 יחידות דיור חדשות יביאו להגדלה של היישוב שבמערב השומרון ב-40%. "אלפי מנשה מתחדשת לאחר שנים רבות של קיפאון. היום אנחנו מציינים את הקמתה של שכונה חדשה, לצד הרחבת שכונה קיימת. היישוב חווה תקופת פריחה ופיתוח חסרות תקדים", ציין ראש המועצה.

אלפי מנשה היא מועצה מקומית הממוקמת במערב השומרון, בקרבת כביש 6, ומאופיינת באוכלוסיית מעמד ביניים מבוססת ובחיי קהילה. כיום מונה אוכלוסיית היישוב כ-2,300 משפחות. אליהן צפויות להתווסף בשנים הקרובות 850 משקי בית נוספים, אשר יתגוררו במאות הדירות הנבנות בעיר, כ-750 מהן בשכונה החדשה וכ-100 נוספות בהרחבות של שכונות ותיקות ביישוב.  שכונת גבעת טל החדשה הנבנית כיום בדרום אלפי מנשה צפויה לכלול כ-700 יחידות דיור בבניה רוויה, סמי-רוויה ובצמודי קרקע.

את פרויקט "אלפא" בונה חברת בריזה בגבעה מבית אתגר נדל"ן, בבעלותם המשותפת של היזמים ד"ר חיים גולובנציץ וארז כרמלי. במסגרת מכירות שלב א' של הפרויקט ייבנו 36 צמודי קרקע המשווקים כיום החל ב-2.8 מיליון שקל לדירה. בדבריו התייחס רוזנצוייג לפרויקט ואמר: "אני שמח לראות שגם חברות מובילות כמו בריזה בגבעה בחרו באלפי מנשה כשותפה. מדובר בתוכניות לבניית דירות צמודות קרקע באיכות הגבוהה ביותר ובמחיר אטרקטיבי".

אירית הופר, מנכ"לית ובעלים בחברת אינהאוס שיווק נדל"ן המשווקת את הפרויקט, אמרה כי "כבר בשבוע הראשון לפתיחת המכירות נמכרו קרוב ל-20% מיחידות הפרויקט. זוהי אחת ההזדמנויות האחרונות להגשים את חלום הבית הפרטי ביישוב קהילתי עם אוכלוסייה איכותית, שנמצא במרחק דקות ספורות מערי השרון, במחיר שעדיין נמצא בהישג ידם של משקי בית ממעמד הביניים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אתגר נדל"ןבריזה בגבעהאלפי מנשהבנייה בשומרוןשי רוזנצוויגפרויקט אלפאחיים גולובנציץ וארז כרמליאירית הופראינהאוס שייוק נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...