ברקת תממן פרויקט מגורים בכיכר המדינה ב-2.05 מיליארד שקל

החברה בתהליך של חתימות על הסכם מימון עם כ-240 בעלי זכויות בכיכר המדינה בתל אביב לטובת הקמת פרויקט של 453 יחידות דיור למגורים

שיתוף הכתבה

בסוף השבוע דיווחה ברקת מימון ,  חברה בת של ברקת קפיטל, לרשות ני"ע כי היא בתהליך של חתימות על הסכם מימון עם כ-240 בעלי זכויות בכיכר המדינה בתל אביב לטובת הקמת פרויקט של 453 יחידות דיור למגורים בכיכר המדינה. סך האשראי שיועמד על ידי ברקת לפי הסכם המימון עומד על כ-2.052 מיליארד שקל. עוד דיווחה כי מסגרת האשראי הפרטנית לכל בעל זכויות לא תעלה על מחצית מחלקו היחסי בעלויות הפרויקט.

כמו כן לפי דיווחי החברה, ההלוואות מתוך מסגרות האשראי יועמדו על ידי ברקת לאורך חיי הפרויקט בהתאם להתקדמות הבנייה. מועד פירעון קרן האשראי והריבית בגינה יהיה בתום 64 חודשים ממועד העמדת הפעימה השנייה של האשראי, או תוך 12 חודשים ממועד קבלת אישור האכלוס לפרויקט, לפי המוקדם שבהם.

נוסף על כך בעלי הזכויות התחייבו להוציא ולקבל בפועל את היתר הבנייה בתוך 10 חודשים ממועד החתימה על הסכם המימון ולהשלים את הקמת הפרויקט שיוקם על המקרקעין ולקבל אישור אכלוס תוך 58 חודשים ממועד העמדת הפעימה השנייה של האשראי.

ההלוואה תועמד כנגד בטוחות מקובלות להסכמי מימון קבוצות בעלים מסוג זה ובין היתר, שעבוד ראשון על מקרקעי הפרויקט וכן שעבודים וביטחונות של כל הזכויות בקשר לפרויקט לטובת ברקת.

נכון למועד הדיווח נחתם הסכם המימון על ידי ברקת ועל ידי מרבית הלווים. העמדת ההלוואה הנ"ל כפופה לתנאים מתלים, לרבות השלמת חתימות הצדדים על הסכם המימון, השלמת מסמכים ורישום השעבודים לטובת ברק.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ברקת קפיטלברקת מימוןכיכר המדינה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...