שיתוף פעולה בין בסט ייזום לאילה אגם, לביצוע פרויקט פינוי בינוי רחב היקף בקריית ביאליק

במתחם: 470 יח"ד קיימות שייהרסו ויפונו • מיקום המתחם: בין כביש 4 חיפה-עכו ממערב, לעוקף קריות ממזרח

שיתוף הכתבה
דני מור, מנכ"ל בסט ייזום (סיון פרג)דני מור, מנכ"ל בסט ייזום (סיון פרג)

חברת בסט ייזום מקבוצת בסט במשותף עם חברת אילה אגם יקדמו ויבצעו פרויקט פינוי בינוי מהגדולים שהיו באזור הצפון ובקרית ביאליק בפרט, וזאת במקום 470 יח"ד ישנות שייהרסו ויפונו. החברות התמודדו מול חברות מובילות בענף הנדל"ן ולאחר זכייה בימים האחרונים במכרז הדיירים שהתבצע במתחם, יפעלו כעת לקידום הפרויקט הרחב, שעתיד לשנות את פני השכונה כולה. הפרויקט נמצא בשבלים הראשוניים ועל כן טרם פורסמו מספר יח"ד העתידיות שיכללו בפרויקט העתידי.

מתחם הבניינים ממוקם בין כביש 4 חיפה-עכו ממערב, לעוקף קריות ממזרח, ובצמידות למע״ר של העיר. המתחם החדש שעתיד להיבנות, יצור קהילה מתחדשת ואיכותית שתשלב את אוכלוסיית משרתי הקבע וכוחות הבטחון. יוקם רובע עירוני מתקדם שיכלול בניינים חדשים ומודרניים בעירוב שימושים של מסחר ותעסוקה, ייבנו תשתיות עירונית חדשות ויבוצע פיתוח סביבתי מקיף.

השכונה בקריית ביאליק מתפרסת על 160 דונם ברוטו (כולל שצ"פים ומוסדות חינוך),ומציעה נגישות תחבורתית מעולה – בצמוד לציר המטרונית על כביש 4 ובסמיכות למחלף קריית ביאליק על כביש 22. בקרבת השכונה בית משפט השלום וקניון הקריון והיא כוללת שפע של שטחים פתוחים, מוסדות חינוך ומרכז ספורט.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות היא חלק ממגמה ההולכת ומתחזקת בשנים האחרונות במתחמי פינוי בינוי בארץ. דן קצנובסקי מנכ"ל מרכז הנדל"ןהסביר בפודאקסט עם אילי בר כי השותפויות נוצרות לאור המעבר מהתחדשות עירונית של תמ"א 38 להתחדשות עירונית של מתחמים גדולים במסגרת פינוי בינוי . הדיירים מבינים את הצורך ביציאה למכרזי דיירים וכדי שחברה תזכה בפרויקט משמעותי היא צריכה להציג מוניטין וגב כלכלי חזק, לשם כך חברות רבות החלו לשתף פעולה אחת עם השנייה להגדיל את סיכויי הזכייה במכרזי הדיירים ולצלוח את הפרויקט כלכלית.

לדברי דני מור, מנכ"ל חברת בסט ייזום מקבוצת בסט "שכונת אפק היא אחת השכונות הוותיקות באזור הקריות כולו, הבניינים ישנים ובמצב תחזוקתי ירוד ומחייבים התחדשות כוללת. המתחם שאנחנו מתכננים לבנות עתיד לייצר מרקם אורבני מתקדם וחדשני של בניינים חדשים עם מרחב ציבורי מפותח ואיכותי שישנו את פני השכונה לחלוטין וישפרו בצורה דרמטית את איכות חייהם של הדיירים. בקרוב נתחיל בתהליך החתמת הדיירים, שהמתינו שנים רבות לאפשרות של התחדשות עירונית כוללת בשכונה". 

לדברי איתן לוי שותף מנהל בחב' אילה אגם "אנו רואים בהתחדשות העירונית אפיק עיקרי בהגדלת היצע הדירות בישראל ודרך נכונה לטפל בשכונות הוותיקות, בבינוי מתקדם וקהילה מתחדשת, שיתוף הפעולה בין החברות מהווה מכפיל כוח בהתמודדות עם האתגר". 

לדברי עו"ד בלהה מצגר מארגנת הדיירים "אני מודה לדיירים ולנציגות על האמון שנתנו בהליך. לאחר שבחנו הצעות מתשע חברות נדל"ן מהגדולות במשק, החלטנו לבחור בחברות בסט ייזום מקבוצת בסט ואילה אגם לקדם ולבצע את הפרויקט. אין ספק שמדובר באחד הפרויקטים המשמעותיים והגדולים באזור הצפון. אני שמחה לקחת חלק ולהוביל הליך משמעותי שבסופו יזכו בעלי הדירות לשיפור משמעותי באיכות החיים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דני מורקבוצת בסטאילה אגםאיתן לוידן קצ'נובסקיעו"ד בלהה מצגר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...