מ-16.4 מיליון לכ-30.7 מיליון דולרים תוך 3 שנים: קבוצת "נתן הולדינגס" מכרה 355 יחידות דיור בג'קסונוויל פלורידה

החברה מתכננת להרחיב את השקעותיה ברחבי פלורידה בכ-250 מיליון דולר בשנה הקרובה

שיתוף הכתבה
ירון שמיר ודמיטירי רוזין, מנכל"י "נתן הולדינגס", קרדיט: מיכל רביבוירון שמיר ודמיטירי רוזין, מנכל"י "נתן הולדינגס", קרדיט: מיכל רביבו

קבוצת "נתן הולדינגס" מודיעה כי חתמה על עסקה למכירת מקבץ-דיור של 355 יחידות דיור בג'קסונוויל, פלורידה בהיקף של כ- 31,000,000 דולרים. מקבץ הדיור מסוג מולטי-פמילי נרכש בשנת 2018 ב- 16,400,000 מיליון דולרים, ונמכר בימים אלו ב- 30.7 מיליון דולרים. הקבוצה רוכשת מקבצי-דיור מניב בארה''ב, מנהלת ומשביחה אתם באמצעות חברת ניהול שבשליטתה.

מודל המולטי-פמילי הנו מודל ייחודי למרחבים האורבניים בארה"ב, של מקבצי דיור למגורים בשכירות, הכוללים שירותים ומתקנים לרווחת הדיירים כמו בריכה, חדר כושר ומועדון דיירים בשילוב שירותי תחזוקה שוטפים מסביב לשעון. המתחם שנמכר במסגרת העסקה, ממוקם כחמישה קילומטרים מזרחית למרכז העיר, עם חזית לאגם, במיקום הזוכה לביקושים גבוהים עם תפוסה של מעל 95%. המתחם כולל דירות גן ומורכב מבניינים חד ודו-קומתיים, ומאכלס דיירי "צווארון כחול", מעמד הביניים.

נזכיר כי לפני 3 חודשים דיווחנו ש-"נתן הולדינגס" מכרה 4 מתמחי מולטי-פמילי בפלורידה תמורת כ-10,000,000 דולרים. פלורידה היא מדינה הנחשבת לזולה עם שכר עבודה נמוך, אולם העתיד צופה לו עלייה אשר עשויה לייקר את שוק הנדל"ן, בדגש על מחירי הדירות בשכירות. ועם זאת, המדיניות הנוחה של פלורידה למשקיעים, מיקומה האסטרטגי והעובדה כי היא מאכלסת נמלי ענק ימשיכו ככל הנראה להציב אותה בתור יעד אטרקטיבי לעסקים.

 

(מתחם בפלורידה, קרדדיט: נתן הולדינגס)

ירון שמיר, מנכ"ל משותף בחברה: "האזור צומח בשנים האחרונות בקצב חסר תקדים, כאשר ג'קסונוויל הוכיחה את עצמה כשוק מצוין להשקעות נדל"ן. פלורידה נמצאת בתקופה של צמיחה היסטורית ומובילה בנושא את ארצות הברית".

דמיטרי רוזין, מנכ"ל משותף בחברה: "הצלחת ההשקעה היא בזכות הניהול העצמי של הנכס. בארה"ב, חברת הניהול אחראית על התפעול השוטף של הנכס. במתחמי מגורים גדולים כמו שלנו, חברת הניהול מציבה צוות שלם שעובד במקום ואחראי לתפעל את הנכס. במקביל, חברת הניהול אחראית גם להוציא לפועל את תכניות ההשבחה של היזם, על מנת להעלות את שווי הנכס. לפיכך, כשהיזם מחזיק בחברת ניהול פנימית, קל יותר ליישם תכנית השבחה , ויש הרבה יותר גמישות בהתאם לשינוי השוק.  בעסקה הנוכחית, הצלחנו להשיג צמיחה דו-ספרתית מעבר לצמיחת השוק האדירה בשנים האחרונות בג'קסונוויל. עוד מוסיף רוזין, כי "בשנתיים האחרונות התמקדנו בפיתוח חברת הניהול שבשליטת נתן הולדינגס, וכעת היא נמצאת בשלב של התרחבות משמעותית, בתחום ההנדסי והניהולי כאחד. 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נתן הולדינגסדמיטרי רוזיןירון שמירפלורידה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...