פחות מחודש אחרי הקמת קרן מימון הנדל"ן החדשה – טופ קפיטל מחתימה פרויקט ראשון, בהיקף של 100 מיליון שקל

הפרויקט, המובל על ידי קבוצת רכישה וממוקם בשכונת קריית השרון בנתניה, קיבל היתר בנייה והביצוע צפוי להתחיל כבר בחודש הקרוב

שיתוף הכתבה
פולי טטרו וגיא רוזן (רענן כהן)פולי טטרו וגיא רוזן (רענן כהן)

לאחרונה דיווחנו לכם כאן על הקמת קרן השקעות חדשה למימון נדל"ן בהיקף של 250 מיליון שקל, מבית חברת מימון הנדל"ן החוץ-בנקאית טופ קפיטל . כעת, כשלושה שבועות בלבד לאחר הקמת הקרן, נחתם פרויקט קבוצת הרכישה הראשון אותו תממן הקרן, בהיקף אשראי של 100 מיליון שקל.

הפרויקט, הממוקם בשכונת קריית השרון בנתניה, כולל 64 דירות מגורים ו-1000 מ"ר של שטחי מסחר. מנהל הפרויקט הוא רו"ח עופר כספי ויועצה המשפטי הוא עו"ד ג'קי חג'ג'. הקבוצה קיבלה היתר בנייה ועבודות הביצוע בשטח צפויות להתחיל כבר בחודש הקרוב, קבלן הביצוע בפרויקט הוא חברת אופק שלי בנייה ופיתוח בע"מ.

הפרויקט, הממוקם בשכונת קריית השרון בנתניה, כולל 64 דירות מגורים ו-1000 מ"ר של שטחי מסחר. מנהל הפרויקט הוא רו"ח עופר כספי ויועצה המשפטי הוא עו"ד ג'קי חג'ג'. הקבוצה קיבלה היתר בנייה ועבודות הביצוע בשטח צפויות להתחיל כבר בחודש הקרוב, קבלן הביצוע בפרויקט הוא חברת אופק שלי בנייה ופיתוח בע"מ

הקרן, המנוהלת על ידי פולי טטרו, שותף ומייסד בטופ קפיטל, הוקמה לטובת מימון פרויקטים בנדל"ן, בדגש על פרויקטים של קבוצות רכישה קטנות ובינוניות באזורי הביקוש, אשר התאגדו כבר לפני שנים וכעת בשלו לביצוע. בתקופה בה קבוצות הרכישה כבר אינן מככבות בכותרות, החתמה של פרויקט משמעותי, בהיקף גדול כל כך, זמן כה קצר לאחר הקמת הקרן, היא בהחלט הישג עבור החברה, אשר צפויה להחתים פרויקטים נוספים בקרוב.

למרכז הנדל"ן נודע כי בשבועות הקרובים צפויים להיכנס לקרן משקיעים נוספים אשר יגדילו משמעותית את היקף פעילותה ויצטרפו לגופים המוסדיים השותפים להקמתה, ביניהם בית ההשקעות ילין לפידות (משקיע עוגן), הבנק הבינלאומי, לידר שוקי הון, בית ההשקעות גילעד פנסיה ובית ההשקעות אנליסט.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:טופ קפיטלפולי טטרוגיא רוזןילין לפידותהבנק הבינלאומילידר שוקי הוןגילעד פנסיהאנליסט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...