אפריקה ישראל חתמה על עסקת קומבינציה בחדרה: היקף ההשקעה כ-200 מיליון שקל

החברה חתמה הסכם מול 75% מבעלי הקרקע. החברה תקדם תוכנית מפורטת יחד עם בעלי הקרקע

שיתוף הכתבה
מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל (דרור סיתהכל)מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל (דרור סיתהכל)

חברת אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת לפידות קפיטל, הודיעה הבוקר כי חתמה על עסקת קומבינציה עם כ-75% מבעלי קרקע בחדרה, בשטח הנפרש על פני 47 דונם, בהשקעה צפויה של כ-200 מיליון שקלים. להערכת החברה התכנון במקום יוביל להקמת מאות יחידות דיור חדשות בשכונה.

המתחם ממוקם בין כביש 4 ממערב, רחוב רוטמן מצפון וכביש יצחק בן צבי ממזרח, בדרומה של תוכנית המתאר הכוללנית של עיריית חדרה. בהודעת החברה לבורסה נאמר כי: "ייעודם של המקרקעין הינו קרקע חקלאית עם תוכנית מתארית כוללנית מאושרת לפיתוח עירוני. בכוונת החברה לפעול לקידומה של תוכנית מפורטת יחד עם הגורמים הרלוונטיים , להקמתן של מאות יחידות דיור".

מדובר בפרויקט השני של אפריקה ישראל מגורים בעיר חדרה. הפרויקט הנוסף של החברה בעיר הוא סביוני נוף חדרה – שכונת מגורים, הכוללת 208 יחידות דיור חדשות, לצד פארק המשתרע על 5 דונם, מדשאות, פינות נוי, עצים, חיי קהילה, שירותים עירוניים מפותחים ותשתיות מתקדמות.

מהחברה נמסר כי "עסקה זו, היא הראשונה שנחתמה ע"י החברה במתחם זה ובכוונתה להמשיך ולהרחיב את הפעילות בו. מתוך שאיפה לייצג קבוצה משמעותית של בעלי קרקע בעת תהליכי קידום התכנון והמימוש של הפרויקט".  

החברה מדגישה כי התכנון המפורט טרם הוגש ולכן ייתכנו שינויים בהיקף יחידות הדיור ובעלות ההקמה : "אישור התוכנית המפורטת כאמור כמו גם היקף יחידות הדיור ועלות ההקמה המוערכת, המפורטים לעיל, הינם בבחינת מידע צופה פני עתיד, אשר עלולים שלא להתממש או להתממש באופן חלקי, בין היתר, בשל שינויים בתוכנית המתארית הכוללנית, אי אישור התוכנית המפורטת או שינויים אחרים המפחיתים את היקף יחידות הדיור המוערך וכן בשל שינויים בתנאי השוק, כגון התייקרות בתשומות הבניה, עיכוב בלוחות הזמנים וכדומה".

מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים: "אנחנו גאים לקחת חלק במימוש פוטנציאל העיר חדרה ולהוות שותפים משמעותיים בקידום תוכנית המתאר שמובלת ע"י העירייה. אנחנו מאמינים שהביקוש למתחמי מגורים איכותיים באיזור מרכז הארץ ימשיך ויגבר בשנים הקרובות. פרויקט זה אשר צפוי לכלול מאות יחידות דיור חדשות, יצטרף לצבר הקרקעות של החברה הכולל כ-11,500 יח"ד בשלבי יזום שונים. אנו שמחים על יכולתנו להמשיך את מסורת שכונות הסביונים ברחבי הארץ, על פי ערכי היסוד של החברה שהם מקצוענות, אמינות תכנון ובנייה מוקפדים וקהילתיות, תוך שמירה על צביונה המיוחד של העיר".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מיכה קלייןאפריקה ישראלחדרה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...