בדרך לאישור: הוועדה המקומית גבעתיים המליצה על פרויקט מגדל כורזין בגבעתיים

השלב הבא: הגשת התוכנית לידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז תל אביב • במגדל: 40 קומות, מתוכן כ-80 יח"ד, 27 אלף מ"ר לתעסוקה, ועוד

שיתוף הכתבה
הדמיה - מגדל כורזין (משרד מילוסלבסקי אדריכלים)הדמיה - מגדל כורזין (משרד מילוסלבסקי אדריכלים)

הוועדה המקומית גבעתיים אישרה היום את הקמת מגדל כורזין בגבעתיים, מגדל מעורב שימושים בן 40 קומות המשלב מסחר, מבנה ציבור, משרדים ומגורים. קרקע התוכנית היא בבעלות פרטית. יזם הפרויקט הוא מרום אוסלקה ועל התכנון מופקד משרד מילוסלבסקי אדריכלים .

התוכנית צפויה לכלול שטח עילי של כ- 6000 מ"ר, מתוכם כ-27 אלף מ"ר למשרדים, כ-5,000 מ"ר למגורים, 2,200 מ"ר למבני ציבור ו-1,350 מ"ר למסחר. במגדל, מתוכננות להיבנות כ-80 יחידות דיור קטנות בגודל של 35-60 מ"ר ב-10 הקומות העליונות, כשמתחתיהן 25 קומות משרדים, מעל 2 קומות מבנה ציבור וקומת מסחר בקרקע. בין קומות המשרדים לקומות המגורים יפריד "סקיי לובי" בקומה ה-28, שבו צפויים להיבנות חדר כושר, מועדון דיירים ועוד. 

מגדל כורזין צפוי להיבנות במתחם כורזין בגבעתיים, בצמידות למרכז עסקים ראשי (מע"ר) המתפתח של גבעתיים ובסמיכות לצומת אלוף שדה. במקום ישנה כיום תחנת דלק ושלושה מבני מלאכה ומשרדים ישנים. מטרת התוכנית היא לשנות יעוד משטח למסחר, תעסוקה ותחבורה – לייעוד של מסחר, תעסוקה ומגורים תוך הגדלת זכויות הבנייה. 

מגדל כורזין הוא חלק מתוכנית אב של המדינה והרשות המקומית להתחדשות עירונית בגבעתיים - "מתחם תעסוקה דרום גבעתיים" - להקמת מתחם העסקים החדש של העיר. מיקום הפרויקט – על גבול רמת גן-גבעתיים וצמוד לתל אביב, בסמוך לעורקי תנועה ראשיים כמו כביש 4, כביש 471, ובסמוך לתחנת רכבת השלום של רכבת ישראל ולתחנה עתידית של הקו הסגול של הרכבת הקלה – תחנת כורזין. 

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה גבעתיים המליצה על התוכנית לוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב, שלה הסמכות לאשר את התוכנית. המלצת הוועדה לאשר את התוכנית היא בכפוף למספר תנאים משלימים: מספר יחידות הדיור לא יעלו על 80, בגדול של 60-35 מ"ר ליח"ד לכל היותר. תסומן זיקת ההנאה לציבור מצידו המערבי של המגרש. תסומן זיקת ההנאה התת קרקעית לרכב כפי שנקבעה בתוכנית. ריכוז מרבית שטחי המסחר בקומת הקרקע. הוראות התוכנית יכללו תכלית של תחנת דלק, שכן קיים אינטרס להותיר באוזר זה תחנת דלק. לא תותר תוספת מקומות חניה מעבר לקבוע בתוכנית. בחינת הסדרי תנועה חדשים למקום, ככל ותבוטל תחנת הדלק במקום. 

לדברי אדריכל גיא מילוסלבסקי, "מגדל כורזין הוא פרויקט מרהיב שיהווה את שער הכניסה החדש לעיר גבעתיים, הודות למיקום האסטרטגי שלו המאפשר גישה נוחה לרכבים ולהולכי רגל. המגדל הינו חלק מתוכנית ליצירת חללים עירוניים שוקקי חיים לבאים והשבים, תהיה ממנו גישה לטיילת ציבורית המקשרת בין המבנים השונים במתחם, וכן שטחים ציבוריים המשתלבים עם האזור. הדירות בקומות הגבוהות של המגדל ייהנו מנוף מרהיב לים, ולכיוון דרום נוף לפארק הלאומי ברמת גן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית לתכנון ובנייה גבעתייםהוועדה המחוזית לתכנון בנייה תל אביבאריכל גיא מילוסלבסקימרום אוסלקהמגדל כורזים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...