עמי כחלון: "צריך להוריד חסמים, לתת יותר בהירות; יש כאן עשרות יזמים שיכולים לייצר יותר מ-100 פרויקטים בשנה"

שולחן עגול של מרכז הנדל"ן בנושא תקן 21 המעודכן והמיסוי בהתחדשות עירונית נערך לפני ימים אחדים, בהשתתפות בכירי הרגולטורים, עורכי הדין והיזמים • עמי כחלון, מייסד ומנכ"ל משותף ב-ע.ט החברה להתחדשות עירונית: "הבהירות תאפשר למדינת ישראל לצמצם את הפער של יחידות הדיור"

שיתוף הכתבה
עמי כחלון, מייסד ומנכ"ל משותף ב-ע.ט החברה להתחדשות עירונית (מרכז הנדל"ן)עמי כחלון, מייסד ומנכ"ל משותף ב-ע.ט החברה להתחדשות עירונית (מרכז הנדל"ן)

שולחן עגול סוער למדי נערך לפני ימים אחדים במתחם משרדי מרכז הנדל"ן , ועסק בשני נושאים בוערים מאוד: תקן 21 המעודכן, ושינויים מרכזיים בתחום המיסוי בענף ההתחדשות העירונית. באירוע השתתפו רגולטורים, עורכי דין ויזמים, ודנו יחד בסוגיות החשובות ביותר. צפו:

עמי כחלון: "מבחינתי כיזם מה שיכול יותר לשנות את התמונה ובאמת להצעיד את ההתחדשות העירונית למצב שהיא צריכה להיות בו זה פשוט להוריד חסמים, לתת יותר בהירות. גם תכנונית, גם בהירות מבחינת מיסוי... יש עשרות יזמים שיכולים להביא, לדעתי, מעל 100 פרויקטים בשנה, בשביל שמדינת ישראל תצמצם את הפער של יחידות הדיור".

עו"ד משה רז-כהן: "הנושא המשמעותי ביותר שעלה בשולחן, לדעתי זה חידוש, זה בעקבות תיקון בחוק ההסדרים שלפיו גם בתקופת הריסת הבנייה בפרויקטים של תמ"א ופינוי-בינוי יראו את הדירה ההרוסה כדירה לכל דבר ועניין". 

עו"ד דנה בירן: "ההרצאה של השמאי הממשלתי אוהד עיני הייתה מרתקת והייתה צופה פני עתיד, היא הסבירה לנו מה בעצם התכנון שלהם. הייתה לנו קצת ביקורת על התכנון העתידי שלהם ואני מקווה שהוא נשמע והוטמע ויכול להיות גם ייושם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתקן 21עמי כחלוןע.ט החברה להתחדשות עירוניתעו"ד דנה בירןאוהד עיניעו"ד משה רז-כהן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...