סאמיט רוכשת שני מכרזים מסחריים בארה"ב תמורת כ-80 מיליון דולר; מניבים כ-14 מיליון דולר בשנה

שני המרכזים המסחריים כוללים יחד שטח של כ-134,000 מ"ר להשכרה • החברה מציינת כי כבר הושלמה רכישתו של מרכז מסחרי אחד, בפנסילבניה, וכי רכישתו של המרכז המסחרי השני, במישיגן, תושלם בשבועות הקרובים

שיתוף הכתבה
זוהר לוי, בעלי סאמיט ויו"ר החברה (יח"צ)זוהר לוי, בעלי סאמיט ויו"ר החברה (יח"צ)

חברת סאמיט אחזקות נדל"ן מודיעה על עוד רכישה בארה"ב: החברה עדכנה היום (א') כי חברה בת זרה שלה התקשרה בהסכמים לרכישת שני מרכזים מסחריים בארה"ב, תמורת סך של כ-80 מיליון דולר. הנכסים הנרכשים כוללים שטח להשכרה של כ-134,000 מ"ר, הבנויים על מקרקעין בשטח של כ-560,000 מ"ר. 

החברה מוסרת כי שיעור התפוסה הממוצע של הנכסים הוא כ-75%, וההכנסה השנתית מהנכסים - על בסיס החוזים הקיימים - נטו בניכוי הוצאות תפעול, היא כ-14 מיליון דולר

החברה מוסרת כי שיעור התפוסה הממוצע של הנכסים הוא כ-75%, וההכנסה השנתית מהנכסים - על בסיס החוזים הקיימים - נטו בניכוי הוצאות תפעול, היא כ-14 מיליון דולר. בסאמיט מעדכנים עוד כי רכישתו של אחד מהמרכזים המסחריים, הנמצא בפנסילבניה, בתמורה כוללת של כ-55 מיליון דולר, הושלמה, וכי "השלמת רכישתו של המרכז המסחרי השני, הנמצא במישיגן, בתמורה כוללת של כ- 25 מיליון דולר, צפויה בשבועות הקרובים". 

במקביל מדווחת סאמיט כי החלה "במימוש של חלקים מהנכסים המסחריים שברשותה, וזאת תוך הצפת ערך לפעילות זו. מתוך הנכסים המסחריים שרכישתם הושלמה עד כה, החברה הבת מכרה, ומנהלת מו"מ למכירה, של חלקות מִשְׁנֶה בהיקף מצטבר של כ-41 מיליון דולר, מתוכם נחתמו כבר הסכמים למכירה בהיקף של כ-15 מיליון דולר. התמורה מייצגת תשואה של כ-5% על ההכנסות.

ההכנסות משכירות שמניבות החלקות שנמכרו מסתכמות בכ-800,000 דולר לשנה, וההכנסות מכלל החלקות למכירה מסתכמות בכ-2.2 מיליון דולר. נתונים אלה ממחישים למעשה את הצפת הערך של סאמיט בנכסים אלה, תוך תקופה קצרה יחסית, המתבטא בהחזר השקעה ניכר ללא קיטון משמעותי בהכנסות מהמרכזים המסחריים"

ההכנסות משכירות שמניבות החלקות שנמכרו מסתכמות בכ-800,000 דולר לשנה, וההכנסות מכלל החלקות למכירה מסתכמות בכ-2.2 מיליון דולר. נתונים אלה ממחישים למעשה את הצפת הערך של סאמיט בנכסים אלה, תוך תקופה קצרה יחסית, המתבטא בהחזר השקעה ניכר ללא קיטון משמעותי בהכנסות מהמרכזים המסחריים".

נציין כי לאחר השלמת ההתקשרות, והתקשרויות אחרות שעליהן דיווחה החברה לאחרונה, תחזיק סאמיט ב-14 נכסים מסחריים בארה"ב, בשטח להשכרה של כ-600,000 מ"ר ושטח קרקע של כ- 2.8 מיליוני מ"ר, שאת כולם רכשה השנה. 

במקביל לפעילות בתחום המרכזים המסחריים, סאמיט פועלת בשנה האחרונה בניו יורק, כפי שפרסמנו בעבר, וצברה פורטפוליו של דירות להשכרה ברחבי העיר. לאחר השלמת הרכישות הללו,  הפורטפוליו יכלול יותר מ-2,500 יח"ד. "סאמיט פועלת להרחבת פעילות זו ומנהלת מו"מ לרכישת בנייני מגורים נוספים בעיר", כך היא מוסרת היום.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מרכז מסחרינדל"ן בחו"לסאמיטזוהר לוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...