חדשות הנדל"ן: אושרה תוכנית מתחם "מגדל" ברעננה; אפריקה ישראל מכרה מניות דניה בכ-107 מיליון שקל

הוועדה המקומית רעננה אישרה את התוכנית, שתאפשר הקמת 88 יח"ד חדשות • אפריקה ישראל השקעות מכרה כ-4.58% ממניות דניה • מנורה מבטחים רוכשת 10% ממניות חברה בת של אלוני חץ

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם מגדל רעננה (צפור גרשון-צפור ברק, אדריכלים ומתכנני ערים)הדמיית מתחם מגדל רעננה (צפור גרשון-צפור ברק, אדריכלים ומתכנני ערים)

• הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רעננה אישרה את תוכנית המתאר במתחם "מגדל" בעיר, שבמסגרתה ייבנו 88 יחידות דיור בשלושה מבני מגורים. התוכנית מקודמת על ידי משרד הבינוי והשיכון וחברת עמידר בשבעה בנייני מגורים הכוללים דירות דיור ציבורי. מתחם "מגדל" ברעננה ממוקם ממזרח לשכונת שיכון אשר, בין רחוב אחוזה מדרום לרחוב ויצמן מצפון, ובקרבה לכביש 531 מדרום, המהווה ציר תנועה ראשי לכיוון מזרח ומערב. במבנים הקיימים ישנם 35 יחידות דיור, מתוכן 33 השייכות לדיור הציבורי.

אפריקה ישראל השקעות התקשרה השבוע בהסכמים למכירה של כ-4.58% ממניות דניה סיבוס , בתמורה כוללת של כ-107 מיליוני שקל. לאחר השלמת המכירות כאמור מחזיקה אפריקה השקעות (בעצמה ובאמצעות חברת בת בשליטת המלאה) בכ-74.96% מהון המניות המונפק והנפרע של דניה.

• חברת אלוני חץ מעדכנת כי לצורך השגת יעדיה העסקיים ארוכי הטווח של חברת הבת Brockton Everlast, חתמו החברה ו-BE על מסמך עקרונות בלתי מחייב עם תאגידים מקבוצת מנורה מבטחים, בדבר השקעה של מנורה בשיעור של %10 מהונה של BE על פי שווי חברה של 700 מיליון ליש"ט, 
המהווה השקעה מצד מנורה של 78 מיליון ליש"ט (כ-325 מיליון שקל). נכון לסוף הרבעון השלישי הונה העצמי של BE הסתכם ב-516 מיליון ליש"ט. 

• חברת אפריקה ישראל מגורים מעדכנת, בהמשך לפרסום כאן ביולי האחרון, כי הושלמה העסקה סביב מתחם "אופיס" באזור. החברה ציינה בהודעתה לרשות לניירות ערך כי שילמה את יתרת התמורה, והתקשרותה בהסכם הושלמה.

• חברת גרופית הודיעה השבוע על יציאתו לדרך של פרויקט גרופית רמת חן ברמת גן: החברה השלימה את הריסת שני הבניינים ברחוב רזיאל 44 ו-46 בעיר, שכללו 28 דירות. היא תבנה במקומם שני בניינים בני תשע קומות כל אחד, שבהם 75 דירות.

 

• חברת רמות בעיר הודיעה השבוע כי החלה בבניית השלב השלישי בפרויקט "רמות השרון" ברמת השרון. החברה הרסה בימים האחרונים 42 דירות נוספות במתחם הקיים, לצורך בנייה של המגדל השלישי שבו 171 דירות חדשות. בסך הכול ייבנו בפרויקט ארבעה מגדלים ובהם 588 דירות.

 

• חברת שלמה ביטוח הודיעה השבוע כי היא מקימה מערך ערבויות וליווי פיננסי לנדל"ן. "המחלקה החדשה תלווה יזמים בפרויקטים לבנייה ותמקד את פעילותה במתן פוליסות לפי חוק המכר ומתן ערבויות בתחומי הבנייה והתשתיות", נכתב בהודעה. "פעילות המחלקה תנוהל באמצעות מערך דיגיטלי חדשני שיאפשר קיצור תהליכים לניהול שוטף של הפרויקט".

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאלוני חץBrockton Everlastהוועדה המקומית לתכנון ובנייהדניה סיבוסאפריקה ישראלמנורה מבטחיםרמות בעיראפריקה ישראל השקעותשלמה ביטוחמתחם מגדל ברעננהחברת גרופית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...