ימים ספורים לאחר שאושרה למתן תוקף: מכרז ראשון יוצא לדרך בתוכנית מזרח יהוד – מגשימים, עם 1,300 יח"ד

התוכנית אושרה למתן תוקף לקראת סוף השבוע שעבר – וכבר כעת מוצעת בה הקרקע הראשונה לחכירה • המועד האחרון להגשת הצעות במכרז: 14.2.2021

שיתוף הכתבה
הדמיית תוכנית "מזרח יהוד - מגשימים" (פרחי צפריר אדריכלים)הדמיית תוכנית "מזרח יהוד - מגשימים" (פרחי צפריר אדריכלים)

זה היה מהיר: רשות מקרקעי ישראל הודיעה היום (א') על פרסום מכרז מקוון לבניית 1,300 יח"ד למגורים בשכונת מגשימים בעיר, במסגרת תוכנית "מזרח יהוד – מגשימים" שעליה פרסמנו כאן רק בשבוע שעבר כי אושרה למתן תוקף.

המכרז, לבניית 1,300 יח"ד בבנייה רוויה בשכונה, הוא חלק מתמל/ 1072, שעיקרה הקמת יישוב אורבני בחלקה המזרחי של העיר יהוד וממערב לכביש 40. הרובע מתוכנן לעודד הליכה רגלית, תנועת אופניים, רכב דו-גלגלי ותחבורה ציבורית. במסגרת המכרז מציעה רמ"י ליזמים לחתום על חוזה חכירה ל-98 שנים, עם אופציה להארכה לעוד 98 שנים. המועד האחרון להגשת הצעות במסגרתו הוא 14.2.2022, בשעה 12:00.

"הבנייה מתאפיינת בבנייה רוויה במבנים עד 13 קומות", כך בהודעת רמ"י על פרסום המכרז, "ובלב הרובע - שדרה מרכזית המהווה מוקד פעילות עם מגוון שימושים בדופנותיה, ומרחב ירוק במרכז, לרווחת התושבים.

בשכונה הוקצו כ-92,000 מ"ר לשטחי תעסוקה ולשטחים עבור מבני ציבור; שטחי התעסוקה מיועדים למשרדים ולשירותים עסקיים ופיננסיים; לתעשייה עתירת ידע; לעסקים בעלי אופי ציבורי ולמסחר קמעונאי וסיטונאי, בשטחים המוגדרים כחזית מסחרית"

בשכונה הוקצו כ-92,000 מ"ר לשטחי תעסוקה ולשטחים עבור מבני ציבור; שטחי התעסוקה מיועדים למשרדים ולשירותים עסקיים ופיננסיים; לתעשייה עתירת ידע; לעסקים בעלי אופי ציבורי ולמסחר קמעונאי וסיטונאי, בשטחים המוגדרים כחזית מסחרית".

ברשות מציינים עוד כי "מיקומה של השכונה בקרבת כביש מספר 40 מאפשר יצירת חיבורים תחבורתיים חדשים, שבתוספת הקמת מרכז תחבורה בגודל כ-37,000 מ"ר תיתן מענה מלא להתניידות התושבים בתחבורה ציבורית זמינה וקרובה לבית.

רשות מקרקעי ישראל פועלת להגדלה מאסיבית של שטחי המגורים המוצעים במרכז הארץ, ולכן מקדמת את שיווק השטחים במהירות וביעילות. בשבוע שעבר ניתן התוקף לתוכנית, כאמור, ומייד לאחר מכן החל השיווק - מתוך ההכרה בחשיבותה של השכונה במענה לצורך במגורים, בתעסוקה ובמבני ציבור".

תוכנית "מזרח יהוד – מגשימים" כולה משתרעת כל פני כ-1,102 דונם, והיא תציע בסופו של דבר כ-3,200 יח"ד, כמו גם 350 יחידות לדיור מיוחד. כ-65,426 מ"ר קצו לפארקים ולגנים ציבוריים, וכ-118,450 ייועדו לשטח ציבורי פתוח. התוכנית תוכננה על ידי אדריכל דורון צפריר ממשרד "פרחי צפריר אדריכלים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תוכנית מזרח יהוד - מגשימיםרשות מקרקעי ישראלותמ"לפרחי צפריר אדריכליםאדריכל דורון צפרירבנייה רוויהתמל/1072
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...