פרשקובסקי: ארנון פרשקובסקי ימשיך לכהן כנשיא; יוסי פרשקובסקי ימשיך בתפקיד יו"ר הדירקטוריון

אספת בעלי המניות אישרה את מינויים של השניים מחדש, כמו גם את מינויים מחדש של עדנה פרשקובסקי, שרון פרשקובסקי, איילת חייק ורמטין סבטי • גל קפלן מונה לסמנכ"ל נכסים מניבים ואילן שם טוב לסמנכ"ל התכנון

שיתוף הכתבה
יו"ר דירקטוריון חברת פרשקובסקי, יוסי פרשקובסקי (יוני מרדכי)יו"ר דירקטוריון חברת פרשקובסקי, יוסי פרשקובסקי (יוני מרדכי)

שורה של מינויים ומינויים מחדש בחברת פרשקובסקי השקעות ובניין: אספת בעלי המניות השנתית אישרה את מינויים מחדש של שישה בעלי תפקידים בחברה – ביניהם נשיא החברה, ארנון פרשקובסקי, המכהן גם כדירקטור, ויוסף פרשקובסקי, יו"ר דירקטוריון החברה.

האספה אישרה גם את מינויים של שרון פרשקובסקי , מנכ"ל החברה ודירקטור בה, של עדנה פרשקובסקי, המכהנת כדירקטורית בחברה, ושל איילת חייק ורמטין סבטי, המשמשים שניהם כדירקטורים בלתי תלויים בחברה. למעט חייק וסבטי, כל בעלי התפקידים האמורים החלו לכהן בתפקידם בשנת 2006. חייק התמנתה לתפקיד ב-2013, וסבטי ב-2017.

"תנאי כהונתם והעסקתם של הדירקטורים יוותרו ללא שינוי, וכהונתם הינה עד לאסיפה השנתית הבאה, למעט איילת חייק המכהנת כדירקטורית בלתי תלויה, ואשר תחדל לכהן ביום 27 במאי 2022 וזאת בחלוף תשע שנים ממועד מינויה לראשונה כדירקטורית בחברה"

"תנאי כהונתם והעסקתם של הדירקטורים יוותרו ללא שינוי", נכתב בהודעת החברה לרשות לניירות ערך, "וכהונתם הינה עד לאסיפה השנתית הבאה, למעט איילת חייק המכהנת כדירקטורית בלתי תלויה, ואשר תחדל לכהן ביום 27 במאי 2022 וזאת בחלוף תשע שנים ממועד מינויה לראשונה כדירקטורית בחברה".

בהודעת החברה על זימון האספה, טרם עריכתה, צוין עוד כי "ארנון פרשקובסקי , עדנה פרשקובסקי, יוסף פרשקובסקי, שרון פרשקובסקי ומאיה קרדי, בעלי השליטה בחברה, מחזיקים יחדיו בכ-68.24% מזכויות ההצבעה בחברה, והחזקותיהם כאמור יקנו להם את הרוב הנדרש לקבלת הצעות ההחלטה שעל סדר יום האסיפה".

במעמד אותה אסיפה הוחלט גם על אישור המשך כהונתו של רואה החשבון המבקר הנוכחי של החברה, משרד רואי החשבון בייקר טילי – הורוביץ עידן סבו טבת & כהן טבח, גם במקרה זה עד למועד כינוס האספה השנתית הבאה של החברה והסמכת דירקטוריון החברה לקבוע את שכרו. נציין עוד כי בימים האחרונים הכריזה החברה על שני מינויים חדשים בשורותיה: גל קפלן מונה לסמנכ"ל נכסים מניבים, ואילן שם טוב מונה לסמנכ"ל התכנון. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךפרשקובסקייוסי פרשקובסקיארנון פרשקובסקיעדנה פרשקובסקישרון פרשקובסקיאיילת חייקרמטין סבטימאיה קרדי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...