אשדוד: אושרה התוכנית להקמת המלון החדש של ג'קי בן זקן במתחם המרינה – עם 222 יחידות דיור

המלון ייבנה על מגרש שעליו פועל כיום חניון, בצפון המרינה • מבנה המלון יכלול עשר קומות – מהן שמונה קומות עבור חדרי המלון • התוכנית מציעה גם 2,500 מ"ר של שטחי מסחר

שיתוף הכתבה
המרינה באשדוד (שאטרסטוק)המרינה באשדוד (שאטרסטוק)

מלון חדש במתחם המרינה באשדוד – של איש העסקים ג'קי בן זקן: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה דרום אישרה לאחרונה את התוכנית המפורטת "מרינה אשדוד - מלון במגרש 40", אשר מקודמת על ידי חברת גנדר פרויקטים של בן זקן. המלון יכלול 222 חדרים, ויוקם על מגרש שבו נמצא היום מגרש חניה, בסמוך לאגם המלאכותי המתוכנן.

מטרת התוכנית היא תוספת שטחים וקומות למלונאות ולמסחר. "המגרש נשוא התכנון יושב בקצה הצפון-מערבי של המרינה", נכתב בדברי ההסבר. "הדופן המערבית של המגרש נושקת לקו החוף, ואילו הדפנות המזרחית והדרומית פונות אל כיכר המרינה.

המגרש מיועד למסחר ולתעסוקה. התוכנית התקפה מגדירה את שאר המגרשים בדופן המזרחית של כיכר המרינה בייעוד מגורים מיוחד. התוכנית החדשה מוסיפה שטחי בנייה למלונאות ולמסחר, מגדילה את גובה הבינוי וקובעת חזית מסחרית רציפה לכיוון כיכר המרינה וקו החוף הצמוד"

המגרש מיועד למסחר ולתעסוקה מכוח תוכנית 112/101/02/3 החלה במקום. התוכנית התקפה מגדירה את שאר המגרשים בדופן המזרחית של כיכר המרינה בייעוד מגורים מיוחד. התוכנית החדשה מוסיפה שטחי בנייה למלונאות ולמסחר, מגדילה את גובה הבינוי וקובעת חזית מסחרית רציפה לכיוון כיכר המרינה וקו החוף הצמוד - הכול מתוך רצון להעצים את פעילות התיירות והפנאי במתחם, בהתאם למדיניות הממשלה לעידוד מלונות בישראל".

התוכנית משתרעת על פני כ-7.5 דונמים. היא תכלול, כאמור, 222 חדרי מלון, ותוסיף עוד 2,500 מ"ר שטחי מסחר. על פי הוראותיה, יכלול הבניין החדש קומת מסד גבוהה, ומעליה שמונה קומות לחדרי המלון. הקומה האחרונה, הקומה העשירית של המלון, תהיה קומה טכנית חלקית. מתחת לפני הקרקע ייבנו שתי קומות מרתף.

העורכת הראשית של התוכנית היא אדריכלית קיקה ברא"ז ממשרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים; המודד הוא ליאוניד ברינוביץ' ממשרד ס.מ מדידות; יועץ התחבורה הוא מהנדס התנועה מורשד אחמד ממשרד ק.ר תכנון תשתית ופרויקטים הנדסיים.

לעיון בהוראות התוכנית לחצו כאן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:המרינה באשדודמלונאותג'קי בן זקןגנדר פרויקטיםאדריכלית קיקה ברא"זמשרד קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני עריםהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...