חדשות הנדל"ן: מסמך מדיניות "היסטורי" למפרץ אילת; אלקטרה נדל"ן מכרה מקבץ דיור בשארלוט בכ-90 מיליון דולר

המסמך גובש בהובלת משרד התיירות, מנהל התכנון ועיריית אילת ומיועד לשנות את פני רצועת החוף • המקבץ בשארלוט נקנה ב-2018 תמורת 49 מיליון דולר • היתר בנייה נוסף לאלמוגים ב"עמק הכרמל Reserve"

שיתוף הכתבה
אלי לנקרי, ראש עיריית אילת (רוני בלחסן)אלי לנקרי, ראש עיריית אילת (רוני בלחסן)

מנהל התכנון הודיע השבוע על ניסוח "מסמך מדיניות המתווה את עקרונות התכנון העתידי ברצועת החוף ובמרחב הימי במפרץ אילת, ואשר מאזן בין הפיתוח הנדרש לבין שמירה על הטבע והנוף". לדברי אנשי המנהל, מדובר במסמך היסטורי עבור אילת, שגובש בהובלת משרד התיירות, מנהל התכנון ועיריית אילת, ובעקבותיו "רצועת החוף של אילת תשנה את פניה". על פי הפרסום, "מסמך המדיניות משקף תפיסה תכנונית כוללת אחת לשלושה מרחבים גאוגרפיים: יבשה-חוף-ים. המסמך גובש בעזרת צוותי מתכננים מהמובילים בארץ ועל סמך מידע רב שנאסף ממאות מפגשים עם בעלי עסקים, פעילי סביבה, אנשי קהילה מקומית, רשויות, משרדי ממשלה, חברות ממשלתיות וגורמים רבים נוספים. בתהליך נבחנו ערי חוף מצליחות ברחבי העולם ואומצו עקרונות תכנון מודרניים וברי קיימא".

רשות מקרקעי ישראל הודיעה אתמול (ה') על פרסום מכרז מקוון לשני מתחמים לתעסוקה ומסחר בראש העין, ולמתחם לדיור מוגן במתחם C (דרום) בראש העין. המכרז הוא חלק מתוכנית 418-0329904 הכוללת שטח בגודל של כ-124 דונם, ובו שטחי מסחר ותעסוקה בהיקף של כ-47,436 מ"ר, דיור מיוחד ומוסדות ציבור בהיקף של כ-16,353 מ"ר, חניון בהיקף של כ-2,000 מ"ר ושטח ציבורי פתוח בהיקף של כ-27,721 מ"ר. המתחם ממוקם בגבעות המזרחיות מדרום לדרך שבזי ומצפון לכביש העורקי בראש העין.

• חברת אלמוגים החזקות דיווחה השבוע כי חברה בת שלה, אלמוג ב.ז בניה והשקעות, קיבלה היתר בנייה למגרש שני בפרויקט "עמק הכרמל Reserve" שבעיר נשר. "ההיתר מתייחס לבניית 55 יח"ד וכ-100 מ"ר שטח מסחרי בשני בניינים בני תשע קומות כל אחד", נכתב בהודעת החברה. פרויקט "עמק הכרמל Reserve" יציע 333 יח"ד ב-12 בניינים.

• חברת אלקטרה נדל"ן הודיעה השבוע כי הושלמה העסקה שביצעה חברה בת שלה, למכירת זכויותיה הכוללות בנכס מניב בעיר שטוטגרט שבגרמניה, תמורת 50 מיליון אירו (כ-190 מיליון שקל). החברה עדכנה את הרשות לניירות ערך כי החברה הבת "קיבלה את מלוא התמורה בגין הנכס".

• עוד הודיעה אלקטרה נדל"ן כי הקרן השנייה שלה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב תמכור את זכויותיה במקבץ דיור בשארלוט שבקרוליינה הצפונית, תמורת כ-90.2 מיליון דולר. הנכס נרכש בדצמבר 2018 תמורת כ-49 מיליון דולר, וכולל 309 יחידות דיור.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית אילתאלי לנקרימנהל התכנוןמפרץ אילתמשרד התיירותרשות מקרקעי ישראלאלקטרה נדל"ןמקבץ דיורהרשות לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...