סמנכ"לית השיווק והמכירות החדשה של קבוצת שפונדר-פדלון: שרון רייך בר מנשה

רייך בר מנשה שימשה בעבר כמנהלת השיווק והדיגיטל של חברת ewave נדל"ן, וכמנהלת מכירות בפרויקט AGAM כנרת של קבוצת יוכלמן • "גאה להיות חלק מבניית הארץ, בחברה שיוזמת ובונה בעצמה"

שיתוף הכתבה
שרון רייך בר מנשה (יפעת פאר)שרון רייך בר מנשה (יפעת פאר)

שרון רייך בר מנשה מונתה לאחרונה לסמנכ"לית השיווק והמכירות החדשה בקבוצת שפונדר-פדלון, חברה העוסקת בייזום וביצוע פרויקטים למגורים, לתעסוקה ולמסחר. רייך בר מנשה היא בעלת תואר שני במנהל עסקים (MBA מאוניברסיטת בן גוריון), בעלת ניסיון של יותר מעשר שנים בתחומי הפרסום, השיווק ומכירות נדל"ן. 

בתפקידיה הקודמים שימשה רייך בר מנשה כמנהלת השיווק והדיגיטל של חברת ewave נדל"ן, וכמנהלת מכירות בפרויקט AGAM כנרת של קבוצת יוכלמן. עם הצטרפותה אמרה: "אני גאה להיות חלק מבניית הארץ, בחברה שיוזמת ובונה בעצמה, ורואה בכך שליחות. אני ממליצה לצעירים עם הון ראשוני לקנות דירה בישראל ולא להתפתות לעסקאות בחו"ל, כי נכס בארץ הוא ברכה".

גאה להיות חלק מבניית הארץ, בחברה שיוזמת ובונה בעצמה, ורואה בכך שליחות. אני ממליצה לצעירים עם הון ראשוני לקנות דירה בישראל ולא להתפתות לעסקאות בחו"ל, כי נכס בארץ הוא ברכה"

קבוצת שפונדר פדלון הוקמה על ידי דור ההמשך של שתיים מהמשפחות הוותיקות והשורשיות של ענף הבנייה בישראל. היא מתמחה ביזמות וניהול נכסים, ויש לה גם זרוע ביצוע קבלנית בעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל. כיום מקדמת הקבוצה מאות יחידות דיור בבת ים, בכפר סבא ובאבן יהודה, וקומפלקסים של מסחר ומשרדים בנתניה ובראשון לציון, ובונה עשרות פרויקטים נוספים באמצעות זרוע הביצוע שלה.

נזכיר כמה מהלכים שביצעה החברה בשנים האחרונות: בינואר 2019 רכשה ב-40 מיליון שקל זכויות לבניית כ-8,700 מ"ר משרדים בקומפלקס התעסוקה והמשרדים 'גיגיס' באזור התעשייה שבמערב ראשון לציון; במאי 2020 הודיעה על אכלוס שני בניינים פרויקט love שבשכונת כפר סבא הירוקה. בנובמבר 2020 ביצעה שתי עסקאות בשכונת פארק הים בבת ים, להקמת פרויקט בהשקעה של כ-190 מיליון שקל – פרויקט מגורים בן 23 קומות ו-83 יחידות דיור, על מגרש ששטחו שבעה דונמים; ובאפריל 2021 הודיעה כי קיבלה היתר בנייה למגדל הראשון בפרויקט אחר שלה בבת ים – פרויקט BRIZZO שבו ייבנו 159 דירות בשני מגדלים, גם כן בשכונת פארק הים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת שפונדר-פדלוןשרון רייך בר מנשהקבוצת יוכלמןewave נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...