קבוצת שפונדר-פדלון רכשה זכויות לבניין משרדים ב-40 מיליון שקל

רכשה מגיגי שפירא זכויות לבניית כ-8,700 מ"ר משרדים בקומפלקס התעסוקה והמשרדים החדש מתחם גיגיס באזור התעשייה במערב ראשון לציון 

שיתוף הכתבה
הדמיית קומפלקס התעסוקה והמשרדיםהדמיית קומפלקס התעסוקה והמשרדים

יזמית וקבלנית הנדל"ן קבוצת שפונדר-פדלון רכשה זכויות לבניית כ-8,700 מ"ר משרדים בקומפלקס התעסוקה והמשרדים החדש מתחם גיגיס באזור התעשייה במערב ראשון לציון בתמורה לכ-40 מיליון שקל. המוכרת היא חברת שער מבנים של היזם גיגי שפירא.

הקבוצה מתכוונת לבנות ולמכור במתחם משרדים בגדלים של 24 מ"ר ועד 120 מ"ר לפי עלות של כ-14,400 שקל למ"ר. עלות פרויקט הבנייה עומדת על כ-100 מיליון שקל. היתר בנייה לבניין המשרדים צפוי להתקבל במהלך שנת 2019 ובימים אלה מתבצעות במתחם עבודות בנייה החניונים, ושטחי המסחר.

מקבוצת שפונדר-פדלון נמסר כי למעלה מ-30% מהמשרדים בפרויקט כבר נמכרו תמורת כ-50 מיליון שקל למגוון רחב של בעלי מקצוע כגון רו"ח, עו"ד, סוכני ביטוח, רופאים ועוד.

מתחם גיגיס ישתרע על שטח של כ-13 דונם המיועד למסחר ומשרדים וממוקם ברחוב ילדי טהרן 13-19 בראשון לציון, סמוך למתחם הסינמה סיטי. שטחו הכולל של הקומפלקס הוא כ-37 אלף מ"ר ומתוכננות להיות בו כ-500 חנויות. את המתחם תכננו אדריכל דוד בכר ולארי דה טולדו, ואת תכנון הפנים של מתחם המשרדים מבצע האדריכל משה חכמון. 

לדברי רועי פדלון, מבעלי קבוצת שפונדר-פדלון, "לראשון לציון פוטנציאל רב מבחינת הגידול בצורך במתחמי תעסוקה חדשים. תכנית המתאר של ראשון לציון כוללת הוראות לפיתוחם של אזורי תעסוקה רבים בעתיד הקרוב בשל גידול האוכלוסייה הצפוי בראשון לציון בשנים הבאות, על כן אזורי מסחר ותעסוקה חדשים צפויים להיות מבוקשים מאוד. העיר נותנת מענה תעסוקתי גם לתושבי העיר עצמה וגם לכל אזור השפלה מצד אחד ובת ים מצד שני".

קבוצת שפונדר-פדלון מתמחה ביזמות וניהול נכסים, ויש לה גם זרוע ביצוע קבלנית בעלת סיווג קבלני בלתי מוגבל. בין הפרויקטים הבולטים של החברה: מגדל לאון ברחוב הרברט סמואל בתל אביב, מלון העסקים פאבליקה בהרצליה פיתוח, מתחם גיגיס בראשון לציון ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת שפונדר-פדלוןזכויות בנייהמתחם גיגיסגיגי שפירטשער מבניםרועי פדלון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...