מתחם G CITY, ראשל"צ: 170 חדרי מלון יתווספו לאחד המגדלים – "לטובת מבקרי חברות ההייטק ואורחיהן"

המגדל תוכנן במקור להיות מגדל עם שטחי תעסוקה בלבד – והתוכנית החדשה, שהופקדה במחוזית, תאפשר גם שטחי מלונאות ומסחר • המגדל יכלול 40 קומות, בשטח של כ-34 דונם

שיתוף הכתבה
הדמיית אחד ממגדלי מתחם G CITY בראשון לציון (viewpoint)הדמיית אחד ממגדלי מתחם G CITY בראשון לציון (viewpoint)

מתחשבים גם באורחי ענף ההייטק: הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז הודיעה לאחרונה על הפקדת הפקדת תכנית מתאר מקומית רצ/6/168/א/9 - G CITY, אשר מטרתה הוספת שימוש מלונאות לאחד המגדלים במתחם, זאת ללא תוספת זכויות או שינוי בהוראות הבינוי.

"התכנית ממוקמת באזור התעשייה המערבי של ראשון לציון, לאורך שדרות משה דיין וממזרח לתחנת הרכבת", נכתב בדברי ההסבר. "על המתחם חלה תוכנית 413-0570770, המאפשרת הקמת מגדל בשימושי מסחר ותעסוקה עד גובה של 40 קומות.

מטרת תכנית זו – תוכנית עדכנית עבור המתחם - הינה הוספת שימוש למלונאות, ללא תוספת זכויות או שינוי בהוראות הבינוי, וזאת כמענה לצורך ההולך וגובר של שירותי מלונאות ואירוח באזורי תעסוקה והייטק, לטובת מבקרי ואורחי החברות השונות באזורי התעסוקה בעיר".

התוכנית משתרעת על פני כ-34 דונם, והיא הוגשה על ידי קבוצת גזית גלוב , המשמשת גם כיזמית. היא מוסיפה 170 חדרי מלון למתחם, בשטח של 6,5000 מ"ר, זאת לצד 24,000 שטחי מסחר ועוד 30,669 שטחי תעסוקה. נציין כי במקור תוכננה התוכנית כך שתכיל שטחי תעסוקה בלבד, בהיקף של 72,970 מ"ר. העורכת הראשית של התוכנית היא אלינור סיני, והמודד הוא דן שלסינגר ממשרד שלסינגר מדידות ומערכות מידע.

לעיון בהוראות התוכנית לחצו כאן

בתחילת יולי האחרון התקיים טקס הנחת אבן הפינה למגדל משרדים שבונה גזית גלוב במתחם - מגדל בשטח כולל של כ-64,000 מ"ר, שיוקם בהשקעה צפויה של כ-740 מיליון שקל. הבניין צפוי להתאכלס בשנת 2026. בטקס נכחו בין היתר ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך ומייסד ומנכ"ל קבוצת גזית גלוב, מר חיים כצמן. 

המגדל שבנייתו החלה בשטח יכלול 32 קומות, מעל שתי קומות מסחר בשטח של כ-6,000 מ"ר. הוא תוכנן על ידי האדריכל משה צור, והוא הראשון מבין ארבעה מגדלים שמתוכננים במתחם G CITY. המתחם כולו נפרש על שטח 80 דונם ומשלב מסחר, תרבות ופנאי. המתחם ממוקם על ציר תחבורה מרכזי, בסמיכות לתחנת רכבת ישראל כאמור, ולתחנת הרכבת הקלה של הקו הירוק המוקמת בצמוד למגדל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גזית גלובחיים כצמןעיריית ראשון לציוןרז קינסטליךהוועדה המחוזית לתכנון ובניהמתחם G CITY
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...