רכישה ראשונה לאחר העברת השליטה: קבוצת מנרב רוכשת את חברת דרך עפר תמורת 52 מיליון שקל

הרכישה – של 60% מהון המניות של דרך עפר, לפי שווי חברה של 82 מיליון שקל • למנרב עומדת אופציה לרכישת יתרת מניות החברה הנרכשת, בתוך 48 חודשים

שיתוף הכתבה
עבודות תשתית של חברת דרך עפר (דרך עפר)עבודות תשתית של חברת דרך עפר (דרך עפר)

קבוצת מנרב, שעדכנה בשבוע החולף על השלמת העברת השליטה בה לאסנס פרטנרס, דיווחה היום (ב') על עסקה ראשונה תחת הבעלות החדשה: מנרב מדווחת כי חתמה על הסכם לרכישת השליטה בחברת דרך עפר, העוסקת בביצוע עבודות תשתית, לפי שווי של 82 מיליון שקל. 

דרך עפר מבצעת עבודות בתחום התשתיות העירוניות והבין-עירוניות. לחברה, שפעילותה תשתלב תחת פעילות מנרב תשתיות המנוהלת על ידי עדי סחר, כ-20 פרויקטים פעילים, והיא רשמה בשנת 2020 הכנסות בסך של  כ-130 מיליון שקל

מנרב התקשרה עם בעליה של חברת דרך עפר בהסכם לרכישת 60% מהון המניות של החברה, בתמורה לסך של כ-52 מיליון שקל. כפי שסוכם בין הצדדים, שוויה הסופי של העסקה ייגזר גם מהיקף המזומנים והחוב של החברה הנרכשת. דרך עפר מבצעת עבודות בתחום התשתיות העירוניות והבין-עירוניות. לחברה, שפעילותה תשתלב תחת פעילות מנרב תשתיות המנוהלת על ידי עדי סחר, כ-20 פרויקטים פעילים, והיא רשמה בשנת 2020 הכנסות בסך של  כ-130 מיליון שקל. 

נציין כי במסגרת העסקה בין הצדדים הוקנתה לצדדים אופציית רכש/מכר (לפי העניין) לתקופה של עד 48 חודשים, ביחס למכירת יתרת החזקות המוכר בדרך עפר (40%) למנרב. בעלי דרך עפר ומנהלה, יאיר סיון, צפוי להמשיך לנהל את החברה הנרכשת. השלמת העסקה כפופה להתקיימות תנאים מתלים מסוימים, כנהוג בעסקאות מסוג זה, כולל קבלת אישור הממונה על התחרות בתוך 60 ימים.

עם השלמת העסקה יתקשרו החברה והמוכר בהסכם בעלי מניות לפיו כל בעל מניות זכאי למנות דירקטור אחד מטעמו בגין כל החזקה בשיעור של 20% מהון המניות המונפק של דרך עפר. ככלל, החלטות באספה הכללית ובדירקטוריון יתקבלו ברוב קולות, למעט החלטות מהותיות מסוימות אשר יצריכו הסכמה פה אחד"

"עם השלמת העסקה יתקשרו החברה והמוכר בהסכם בעלי מניות לפיו כל בעל מניות זכאי למנות דירקטור אחד מטעמו בגין כל החזקה בשיעור של 20% מהון המניות המונפק של דרך עפר", צוין בהודעת החברה לרשות לניירות ערך. "ככלל, החלטות באספה הכללית ובדירקטוריון יתקבלו ברוב קולות, למעט החלטות מהותיות מסוימות אשר יצריכו הסכמה פה אחד".

מקבוצת מנרב נמסר: "העסקה נחתמה כחלק מאסטרטגיית החברה להתרחבות בתחומי הליבה שלה בתחום התשתיות. לחברת דרך עפר מוניטין מצוין של שנים רבות, ויש מאחוריה שורה של פרויקטים מורכבים ומוצלחים בתחום התשתיות העירוניות והבין-עירוניות. החיבור שלה לקבוצת מנרב יוצר סינרגיה הדדית, המאפשרת את האצת הצמיחה בתחום זה. אנו ממשיכים לבחון עסקאות נוספות לצורך יישום תוכניותינו, ולהבטחת צמיחת החברה בשנים הבאות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנרבאסנס פרטנרסהרשות לניירות ערךדרך עפר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...