סלע קפיטל נדל"ן "מצפינה" – ומתרחבת לעולם הרפואה: רוכשת בית חולים סיעודי בטבריה תמורת 91 מיליון שקל

בית החולים כולל שבע קומות ושבע מחלקות סיעודיות, עם 246 מיטות בסך הכול • סלע קפיטל נדל"ן: "שיעור התשואה ברכישה עומד על כ-6.8%, ושיעור התשואה על ההון - כ-14.16%"

שיתוף הכתבה
גדי אליקם, מנכ"ל סלע נדל"ן (אבישי פינקלשטין)גדי אליקם, מנכ"ל סלע נדל"ן (אבישי פינקלשטין)

קרן הריט סלע קפיטל נדל"ן הודיעה היום (ב') כי היא נכנסת לראשונה לתחום האשפוז הסיעודי, ורוכשת ממשפחת רודרמן בית חולים סיעודי בטבריה, בתמורה ל-91 מיליון שקל. עסקה זו נעשית לאחר שלפני כחודש נכנסה סלע נדל"ן לתחום היזמות, עת רכשה מחצית מקרקע במתחם הבורסה ברמת גן תמורת 50 מיליון שקל.

המרכז הסיעודי ממוקם בחלק המערבי של העיר טבריה הצופה לנוף הכנרת, ובצמוד לרחוב הראשי דרך הגבורה. הרכישה תבוצע באמצעות רכישת זכויות הבעלות על הקרקע ועל המבנה

המרכז הסיעודי ממוקם בחלק המערבי של העיר טבריה הצופה לנוף הכנרת, ובצמוד לרחוב הראשי דרך הגבורה. זהו בניין בן שבע קומות הכולל שבע מחלקות סיעודיות ו-246 מיטות, ומשתרע על פני שטח כולל של 7,000 מ"ר. הרכישה תבוצע באמצעות רכישת זכויות הבעלות על הקרקע ועל המבנה. החברה מוסרת כי שיעור התשואה ברכישה עומד על כ-6.8%, וכי שיעור התשואה על ההון עומד על כ-14.16%. הרכישה תמומן באמצעות מזומנים שנמצאים בקופת החברה.

"הסביבה של המרכז הסיעודי מאופיינת בעיקר במבני מגורים ישנים באזור, והוא בעל פוטנציאל פיתוח עתידי עם נגישות תחבורתית טובה ממרכז העיר", נכתב בהודעת סלע קפיטל נדל"ן. "הנכס מושכר כשמונה שנים על ידי שוכר קיים, קבוצת עמל, עם 100% אכלוס, ונושא הכנסה נטו של כ-6.2 מיליון שקל בשנה, עם הסכם שכירות עד שנת 2032.

נזכיר כי מלבד העסקה במתחם הבורסה ברמת גן דיווחה סלע קפיטל נדל"ן בתחילת חודש יולי על זכייתה במכרז בפארק חמן שליד שוהם, לרכישה של מבנה תעשייה, בתמורה ל-45.4 מיליון שקל. התשואה להון העצמי סביב רכישה זו, כך על פי החברה, תעמוד על 13%.

תחום האשפוז הסיעודי חווה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, לאור הביקושים הגבוהים, ואנו שמחים להיכנס לתחום חדש זה המהווה עבורנו השקעה אסטרטגית. אנו ממשיכים לבחון עסקאות נוספות אטרקטיביות, במטרה להשביח את הנכסים ולצמוח"

גדי אליקם, מנכ"ל סלע קפיטל נדל"ן: "תחום האשפוז הסיעודי חווה צמיחה משמעותית בשנים האחרונות, לאור הביקושים הגבוהים, ואנו שמחים להיכנס לתחום חדש זה המהווה עבורנו השקעה אסטרטגית. אנו ממשיכים לבחון עסקאות נוספות אטרקטיביות, במטרה להשביח את הנכסים ולצמוח".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סלע קפיטל נדל"ןגדי אליקםדיור מוגןקרן ריט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...