שמונה מתחמים במסלול מחיר מופחת בבית שאן, עם 476 יח"ד, שווקו בהצלחה; הזוכה – חברת חלי בוחבוט יזמות

החברה זכתה בכל המגרשים שהוצעו לשיווק במסגרת המכרז, ותשלם סכום של כ-25.5 מיליון שקל • מדובר במכרז הראשון מסוגו בבית שאן, שעליו דיווחנו כאן בתחילת החודש

שיתוף הכתבה
בית שאן (שאטרסטוק)בית שאן (שאטרסטוק)

מכרז ראשון של רשות מקרקעי ישראל במסלול דיור במחיר מופחת בבית שאן שווק בהצלחה: שמונה מגרשים שהוצעו לשיווק נסגרו עם זוכה – חברת חלי בוחבוט יזמות, אשר תשלם על שמונת המגרשים סכום כולל של 25,496,229 שקל, שבתוכו גלומות גם הוצאות הפיתוח. על המכרז דיווחנו כאן בתחילת החודש.

המכרז הוא לרכישת זכויות חכירה לבניית 476 יח"ד בבנייה רוויה, וכן זכויות מסחר, בשכונה הדרום-מזרחית בבית שאן. החברה הציעה ברוב המתחמים מחיר למ"ר של 3,818 שקל. באחד המתחמים קבעה מחיר נמוך יותר – 3,600 שקל למ"ר, וגם בו, כאמור, זכתה. נציין כי המחיר המרבי למ"ר שנקבע במכרז הוא 5,000 שקל, ומחיר המינימום – 3,600 שקל.

לשמונת המגרשים הוגשו 35 הצעות בסך הכול, במכרז שהוא, כפי שצוין לעיל, הראשון מסוגו בבית שאן. מתוך כלל יחידות הדיור, 332 מהדירות שייבנו נכללות במסלול מחיר מופחת, ו-144 ייועדו לשוק החופשי וישווקו על ידי החברה. 

לשמונת המגרשים הוגשו 35 הצעות בסך הכול, במכרז שהוא, כפי שצוין לעיל, הראשון מסוגו בבית שאן. מתוך כלל יחידות הדיור, 332 מהדירות שייבנו נכללות במסלול מחיר מופחת, ו-144 ייועדו לשוק החופשי וישווקו על ידי החברה

השכונה החדשה בדרום-מזרח העיר מתוכננת לכלול, בשלב הראשון לכל הפחות, 67 מגרשים לבנייה של בתים צמודי קרקע, ועוד כ-400 יח"ד בבנייה רוויה וסמי רוויה. בסך הכול אמורה לכלול השכונה החדשה כ-316 יחידות דיור, "תוך התייחסות לתוכנית המתאר של העיר ולמרכיבים המיוחדים של האתר", כך בדברי ההסבר. עוד היא כוללת "התוויית דרכים בתיאום עם המערכת הקיימת בעיר שאן, בצורה שתשתלב במערכת הדרכים המתוכננת בתוכנית המתאר; קביעת שטחים ליעודים השונים; קביעת נפח ואופי הבינוי, זכויות הבנייה ומגבלות הבנייה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלדיור במחיר מופחתבנייה רוויהעיריית בית שאן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...