עוד שמונה קניונים מצטרפים לפורטפוליו הנכסים של סאמיט בארה"ב; תשלם עליהם כ-66 מיליון דולר

לאחר הרכישה הזו, שתושלם בימים הקרובים, תחזיק החברה ב-11 מלונות בארה"ב, בשטח כולל להשכרה של 412,000 מ"ר • צפויים להניב NOI שנתי בסך של כ-23 מיליון דולר

שיתוף הכתבה
זוהר לוי, בעלי סאמיט ויו"ר החברה (סאמיט)זוהר לוי, בעלי סאמיט ויו"ר החברה (סאמיט)

חברת סאמיט מדווחת היום (ב') על רכישת שמונה קניונים בארה"ב, בתמורה כוללת של כ-66 מיליון דולר, "זאת בהתאם לאסטרטגיית החברה להרחבת פעילותה בארה"ב" – כך לשון הודעתה לרשות לניירות ערך. רכישת הקניונים בוצעה באמצעות חברה בת בשליטת סאמיט, המוחזקת עם שותף מקומי.

שמונת הקניונים הנרכשים כוללים שטח להשכרה של כ-287,000 מ"ר, הבנויים על קרקעות בשטח של כ-1.2 מיליון מ"ר. שיעור התפוסה הממוצע של הנכסים הינו כ-64% כיום, וההכנסה השנתית מהם, על בסיס החוזים הקיימים, בניכוי הוצאות תפעול, הינה כ-18 מיליון דולר. נכון להיום הושלמה רכישה של שבעה קניונים, והשלמת הרכישה של הקניון הנוסף צפויה בימים הקרובים, כך בהודעת סאמיט .

הקניונים נמצאים במדינות כגון ניו יורק וקליפורניה, כמו גם אריזונה, אילינוי ואוקלהומה, ולדברי החברה "משקפים פוטנציאל השבחה רב באמצעות השכרה של שטחים פנויים ומכירה של זכויות בניה בנכסים ומסביב להם"

הקניונים נמצאים במדינות כגון ניו יורק וקליפורניה, כמו גם אריזונה, אילינוי ואוקלהומה, ולדברי החברה "משקפים פוטנציאל השבחה רב באמצעות השכרה של שטחים פנויים ומכירה של זכויות בניה בנכסים ומסביב להם". בעקבות הרכישה האמורה החברה מחזיקה כעת ב-11 קניונים בארה"ב, בשטח להשכרה של 412,000 מ"ר, על שטח מצטבר של כשני מיליון מ"ר, אשר צפויים להניב הכנסה שנתית נטו (NOI) בסך כ-23 מיליון דולר. 

נזכיר כי בחודש פברואר האחרון עדכנה סאמיט על רכישת שלושה קניונים במישיגן בהיקף של כ-125,000 מ"ר להשכרה, על שטח של כ-825,000 מ"ר. שיעור התפוסה הממוצע של הנכסים הללו עמד בעת הרכישה על כ-51%, וההכנסה השנתית הקיימת נטו (בניכוי הוצאות תפעול),על בסיס חוזים קיימים, עומדת על כ-5-4 מיליון דולר. 

בחודש החולף עדכנה סאמיט על רכישת תשעה בנייני מגורים בניו יורק, הכוללים 323 יח"ד, בתמורה לכ-50 מיליון דולר - על 106 מהן דיווחנו כאן באמצע מאי האחרון. בכפוף להשלמת העסקאות בניו יורק שעליהן דיווחה בחודשים האחרונים, תחזיק החברה בכ-920 יחידות דיור בתפוח הגדול, והיא ממשיכה במשא ומתן לרכישת בנייני מגורים נוספים בעיר.

עיקר פעילותה של סאמיט בארה"ב הינה בשוק הדיור להשכרה בניו יורק, ומתחילת השנה דיווחה על רכישות בהיקף מצטבר של כ-165 מיליון דולר. במקביל עדכנה החברה לאחרונה על מכירת חלק מפורטפוליו הנכסים שלה בגרמניה, המוחזקים באמצעות חברות נכס מקומיות, לקרן בינלאומית, תמורת כארבעה מיליארד שקל (כמיליארד אירו).


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מלונאותהרשות לניירות ערךשכירות ארוכת טווחנדל"ן בחו"לסאמיטזוהר לוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...