מינוי חדש בקבוצת אורון אחזקות והשקעות: גל קסטל מונה לסמנכ"ל ההתחדשות העירונית

גל קסטל, ששימש כמנהל השיווק והמכירות של אורון נדל"ן בעשור האחרון, ימונה לתפקיד במסגרת שינויים במבנה הארגוני בקבוצה • "שמח על ההזדמנות לצמוח בתוך החברה ולהיות חלק מההצלחה המשמעותית"

שיתוף הכתבה
גל קסטל, סמנכ"ל ההתחדשות העירונית החדש בקבוצת אורון (אילן בשור)גל קסטל, סמנכ"ל ההתחדשות העירונית החדש בקבוצת אורון (אילן בשור)

חברת אורון נדל"ן מקבוצת אורון אחזקות והשקעות מודיעה היום על שינויים במבנה הארגוני בקבוצה, שבמסגרתם יקודם גל קסטל, ששימש בעשור האחרון כמנהל השיווק והמכירות באורון נדל"ן, וימונה לתפקיד סמנכ"ל ההתחדשות העירונית של קבוצת אורון.

"קסטל רשם הצלחה רבה בפרויקטים הרבים של החברה ברחבי הארץ, וליווה את קפיצת המדרגה של החברה בשנים האחרונות", נכתב בהודעת החברה. קסטל עצמו אמר לאחר המינוי: "קבוצת אורון היא הבית שלי כבר עשור, ואני מברך ושמח על ההזדמנות לצמוח בתוכה ולהיות חלק מההצלחה המשמעותית של החברה בשנים אלה".

גל הוא חלק מה-DNA של חברת אורון נדל"ן ושל קבוצת אורון בכלל. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד ושמח על הדרך המשותפת שנכונה לנו"

מריו קופל, מנכ"ל אורון נדל"ן, אמר לאחר פרסום המינוי החדש בחברה: "גל הוא חלק מה-DNA של חברת אורון נדל"ן ושל קבוצת אורון בכלל. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד ושמח על הדרך המשותפת שנכונה לנו".

קבוצת אורון אחזקות והשקעות פועלת בתחומי ההנדסה האזרחית, התשתיות והבנייה, התעשייה והייזום. מדובר בחברה ציבורית, אשר לאחרונה זכתה בכמה וכמה מכרזים לפרויקטים ברחבי הארץ, בעיקר בתחום התשתיות. בין היתר היא נבחרה בחודשים האחרונים להקים את "חניון 'חנה וסע' נחל שורק" בירושלים, תמורת סכום של כ-124 מיליון שקל, ולבצע עבודות תשתית בכביש המוביל לבית שאן, כביש 71, תמורת 222 מיליון שקל.

למרות שעיקר המיקוד בתקופה האחרונה היה, אכן, בתחום התשתיות, לחברה גם כמה פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית: היא מקימה את פרויקט התמ"א 2/38 Concept בדרך השלום בתל אביב, בונה עבור חברת מטרופוליס פרויקט התחדשות עירונית בגבעתיים; ומקימה פרויקט פינוי-בינוי בשדרות העצמאות ביהוד. כעת, יש לשער, ועם הכרזת המינוי החדש, תתמקד החברה ביתר שאת בתחום ההתחדשות העירונית.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתקבוצת אורון אחזקות והשקעותתמ"א 38מריו קופלגל קסטל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...