עו"ד ויקטור תשובה זכה במכרז על נכס של עמידר ביפו – תמורת חצי מיליון שקל

מדובר בנכס במרכזה של יפו, ברחוב תות, ששטחו הכולל 31 מ"ר – מהם 16 מ"ר קומת גלריה • מחיר המינימום במכרז נקבע על 374,000 שקל

שיתוף הכתבה
הנכס ברחוב תות ביפו (Google Street View)הנכס ברחוב תות ביפו (Google Street View)

עו"ד ויקטור תשובה, בעלי משרד עורכי הדין ויקטור תשובה ושות' משרד עורכי דין ומי שנחשב למומחה בתחום השלדים הבורסאיים, זכה לאחרונה במכרז של חברת עמידר ושל רשות מקרקעי ישראל לחכירת נכס ביפו, תמורת 501,000 שקל.

המדובר הוא בנכס בשטח 31 מ"ר ברחוב תות 4 ביפו, לא רחוק מפארק מדרון יפו שבמרכז העיר. על פי התיאור בחוברת המכרז, מדובר בנכס בשני "מפלסים" – האחד בשטח 15 מ"ר, והשני, קומת גלריה, בשטח של 16 מ"ר. המכרז מקנה לזוכה בו זכויות חכירה ל-98 שנים.

שתי הצעות הוגשו למכרז, לאחר שנקבע מחיר מינימום של 347,000 שקל. עו"ד תשובה, כאמור, זכה בנכס לאחר שהציע הצעה גבוהה מעט יותר מחצי מיליון שקל. חוברת המכרז מבהירה כי במכרז לא נמכרות כל זכויות בנייה

שתי הצעות הוגשו למכרז, לאחר שנקבע מחיר מינימום של 347,000 שקל. עו"ד תשובה, כאמור, זכה בנכס לאחר שהציע הצעה גבוהה מעט יותר מחצי מיליון שקל. חוברת המכרז מבהירה כי במכרז לא נמכרות כל זכויות בנייה.

נציין כי בתחילת ינואר 2021 הוגשה עתירה מנהלית לבית המשפט המחוזי בתל אביב-יפו, בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים, וזאת בבקשה לבטל את המכרז ולהציע לעותרים את רכישת זכויות הבעלות על החלקה שבה נמצא הנכס. העתירה נדחתה על ידי השופט ארז יקואל. עוד נציין כי המכרז פורסם לראשונה בדצמבר 2020, אך מאז פורסמו חמש הודעות לדחיית מועדים, עד לתאריך האחרון – סוף מאי השנה.

עו"ד ויקטור תשובה נחשב דמות פעילה מאוד בתחום השלדים הבורסאיים. בין היתר הוא רכש בשנת 2013, תמורת שני מיליון שקל, את השלד הבורסאי של מעריב במסגרת הסדר נושים. שלד בורסאי הוא, למעשה, חברה שנסחרת בבורסה או נסחרה בה, אך בשל מכירה או הפסקת פעילות נותר בה רק "השלד" הבורסאי, והמסחר במניותיה לא משמעותי.

נזכיר כי נכסי עמידר, המפורסמים במסגרת מכרז משותף לה ולרמ"י, נחשבים במרבית המקרים הזדמנויות של ממש עבור משקיעים או אנשי נדל"ן – כפי שציינו כאן לא פעם. כך, פרסמנו כאן לקראת סוף חודש אפריל על מכרז של שתי החברות בנוגע למחסן בשטח 46 מ"ר ברחוב אילת בדרום ת"א, שבו זכתה חברת נתנאל גרופ תמורת סכום של 14.5 מיליון שקל. כמה ימים לפני כן פרסמנו כאן על שלושה מכרזים לשלושה נכסים אחרים של עמידר בדרום ת"א, ששווקו גם הם בהצלחה, ובסכומים לא מבוטלים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עו"ד ויקטור תשובהעמידררשות מקרקעי ישראלבית המשפט המחוזי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...