אושרה תוכנית לשכונה חדשה במזרח רחובות; תכלול 758 יחידות דיור חדשות על פני כ-79 דונם

המחוזית אישרה את הקמת השכונה החדשה, שתכלול בין היתר גם 144 דירות קטנות ו-29,546 מ"ר שטחים למבני ציבור • על פי מסמכי התוכנית, ההערכה היא כי התוכנית תבוצע בשטח רק בעוד 15 שנה

שיתוף הכתבה
רחובות וסביבת כביש 40 (שאטרסטוק)רחובות וסביבת כביש 40 (שאטרסטוק)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה במחוז מרכז הודיעה לאחרונה על אישור תוכנית המתאר המקומית "להקמת בנייני מגורים בקריית ההגנה מזרח ברחובות" – תוכנית רח/4/2013/א, שהיא תוכנית המאפשרת הקמה של שכונת מגורים חדשה, בשטח של כ-79 דונם ה"כלוא" בין קריית ההגנה לבין דרך מנחם בגין ודרך 40.

שטח התוכנית נמצא בין כביש 40 ממזרח, שכונת קריית ההגנה ממערב וכביש עוקף רחובות מצפון (דרך בגין). התוכנית מציעה הקמת שכונת מגורים בת 758 יח"ד לבנייה רוויה ולבנייה צמודת קרקע, וכן קובעת אזורים לשטחי ציבור ודרכים. ממזרח לתחום התוכנית קיים שטח המתוכנן להקמת מחלף"

"המתחם, הכלול בגבולות הקו הכחול של התוכנית, נכלל בתחום השטח המיועד לפיתוח עירוני של העיר רחובות על פי תמ"א 35 ", נכתב בדברי ההסבר. "שטח התוכנית נמצא בין כביש 40 ממזרח, שכונת קריית ההגנה ממערב וכביש עוקף רחובות מצפון (דרך בגין). התוכנית מציעה הקמת שכונת מגורים בת 758 יח"ד לבנייה רוויה ולבנייה צמודת קרקע, וכן קובעת אזורים לשטחי ציבור ודרכים. ממזרח לתחום התוכנית קיים שטח המתוכנן להקמת מחלף".

כאמור, השכונה תכלול קצת יותר מ-750 יחידות דיור חדשות, שמתוכן 144 יהיו דירות קטנות. השכונה תציע גם 29,546 מ"ר שטחים למבני ציבור, ועוד 500 מ"ר שטחי מסחר. הבינוי בשכונה, כפי שאפשר להבין מדברי ההסבר, מגוון: לצד בתים צמודי קרקע ייבנו מבני ציבור בני חמש קומות, מבני מגורים בני 13-10 קומות, בניינים בני 15 קומות ומגדלי מגורים בני 21 קומות.

המגישה של התוכנית היא הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רחובות; העורך הראשי הוא אדריכל שלמה מגורי-כהן ממשרד מגורים א,ב, 2001; שמאי המקרקעין הוא גיא שרת; המודד הוא ראול מרקוביץ

המגישה של התוכנית היא הוועדה המקומית לתכנון ובנייה רחובות; העורך הראשי הוא אדריכל שלמה מגורי-כהן ממשרד מגורים א,ב, 2001; שמאי המקרקעין הוא גיא שרת; המודד הוא ראול מרקוביץ. על פי מסמכי התוכנית, הזמן המשוער לביצועה הוא 15 שנים מיום אישורה, כלומר בשנת 2036.

לעיון במסמכי התוכנית לחצו כאן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בנייה רוויההוועדה המקומית לתכנון ובנייהתמ"א 35עיריית רחובותהוועדה המחוזית לתכנון ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...