עוד רכישה לאזורים בירושלים: קונה קרקע בשטח של 6,829 מ"ר תמורת 188 מיליון שקל

מדובר בקרקע אשר נחשבת לאחת מעתודות הקרקע האחרונות בשכונת רוממה שבעיר הבירה • נכון להיום ניתן להקים עליה 144 יח"ד, ואזורים תפעל להגדלת זכויות הבנייה במקום

שיתוף הכתבה
רון אבידן, מנכ"ל אזורים (תמר מצפי)רון אבידן, מנכ"ל אזורים (תמר מצפי)

חברת אזורים הודיעה היום (ה') על חתימת הסכם לרכישת קרקע בשטח של 6,829 מ"ר בשכונת רוממה בירושלים. בהודעת החברה נכתב כי מדובר באחת הקרקעות האחרונות לבנייה בשכונה, "אחת המבוקשות בירושלים". התמורה עבור הקרקע, שנרכשת מבעלי קרקע פרטיים, מסתכמת ב-188 מיליון שקל - מתוכם 170 מיליון שקל בגין רכישת המקרקעין, ו-18 מיליון שקל נוספים בגין דמי פינוי לדייר מוגן. 

בכוונת החברה לפעול להגדלת זכויות הבנייה ולהשבחת המקרקעין בדרך של קידום תב"ע חדשה. להערכת החברה, עלות ההשקעה הכוללת הצפויה בפרויקט תסתכם בסך של כ-439 מיליון שקל, והיקף ההכנסות הצפוי בפרויקט הינו כ-520 מיליון שקל"

"לפי התב"ע התקפה כיום במקום, ניתן להקים על המקרקעין עד 144 יחידות דיור וכן שטחי מסחר ומבני ציבור", נכתב בהודעת אזורים. "בכוונת החברה לפעול להגדלת זכויות הבנייה ולהשבחת המקרקעין בדרך של קידום תב"ע חדשה. להערכת החברה, עלות ההשקעה הכוללת הצפויה בפרויקט תסתכם בסך של כ-439 מיליון שקל, והיקף ההכנסות הצפוי בפרויקט הינו כ-520 מיליון שקל".

עסקה זו מצטרפת לשורת עסקאות רכישת קרקעות שביצעה אזורים באזור ירושלים לאחרונה, בין היתר בצומת פת – שנרכשה באפריל במסגרת שיתוף הפעולה בינה לבין חברת דלק נכסים, בהר נוף – שנרכשה במסגרת עסקת קומבינציה על הקרקע, כמה ימים לאחר מכן, ובבית הכרם, וכן לפרויקטים נוספים של התחדשות עירונית שהחברה מקדמת בעיר. 

"שכונת רוממה ממוקמת בצפון-מערב העיר ירושלים, בסמוך לכניסה המרכזית לעיר ובקרבת משכנות האומה וקריית הלאום, וכן בסמוך לתחנה המרכזית, לתחנת הרכבת ולרכבת הקלה", מפרטת אזורים. "הקרקע, אשר ממוקמת בפאתי השכונה, בין הרחובות ירמיהו ו-אהליאב, משקיפה על שמורת הטבע מי-נפתוח ההיסטורית ועל הנופים המרהיבים של הרי ירושלים".

את אזורים ייצג בעסקה עו"ד טרי דלויה. את המוכרים ייצגו עוה"ד אברהם אברמן, ליאת סאס והילה רוז'נסקי ממשרד אפרים אברמזון ושות'.

רון אבידן, מנכ"ל אזורים: "אנו מברכים על רכישת הקרקע בשכונת רוממה המבוקשת, שמצטרפת לשורה של פרויקטים משמעותיים נוספים שאנו מתעתדים להקים בירושלים, בהתבסס על העסקאות לרכישת קרקעות שביצענו לאחרונה ועל פרויקטי התחדשות העירונית שאנו מקדמים בירושלים. 

השכונה הינה מהמבוקשות בעיר, אך מאופיינת במיעוט ניכר של התחלות בנייה של פרויקטים איכותיים. העסקאות האחרונות ממשיכות לחזק את האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי הפעילות וליצירת צבר פרויקטים להמשך, תוך התמקדות באזורי הביקוש"

רכשנו את הקרקע, מהאחרונות בשכונה, ואנו שמחים להמשיך לקדם ולפתח את האזור. אנו למדים כי השכונה הינה מהמבוקשות בעיר, אך מאופיינת במיעוט ניכר של התחלות בנייה של פרויקטים איכותיים. העסקאות האחרונות ממשיכות לחזק את האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי הפעילות וליצירת צבר פרויקטים להמשך, תוך התמקדות באזורי הביקוש".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ירושליםתב"עאזוריםרון אבידןקריית הלאום בירושליםהרכבת הקלה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...