אושר: מלון ואכסניית נוער יוקמו ב"מתחם הריברייה" בבת ים; מספר החדרים הכולל – 110

מדובר בעדכון של התוכנית המקורית למתחם, שיכלול גם שטחי מסחר ושטחים עבור מבני ציבור – כל זאת על קרקע בשטח חמישה דונמים • הזכויות והוראות הבנייה מהתוכנית המקורית יוותרו ללא שינוי

שיתוף הכתבה
מתחם הריביירה בבת ים (דוברות עיריית בת ים)מתחם הריביירה בבת ים (דוברות עיריית בת ים)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה לאחרונה את התוכנית המפורטת "מתחם הריביירה הרחבת שימושי תיירות", אשר מאפשרת גמישות תכנונית והגדלה של שטחי התיירות במתחם – במטרה לאפשר הקמה של אכסניית נוער ובית מלון בסמוך לחוף הריביירה בעיר. מספר חדרי המלון המותרים לאחר עדכונה של התוכנית החלה על השטח: 110.

"תוכנית 502-0374058, או בי/2/664 - 'מתחם הריביירה', היא התוכנית המאושרת החלה על המתחם, המיועד למלונאות, לחניון עילי, לשטח ציבורי פתוח ולחוף רחצה", כך בדברי ההסבר. "התוכנית המאושרת מאפשרת הקמת מבנה בן ארבע קומות ו-80 יחידות אירוח, לשימוש אכסניית נוער.

תוכנית זו, המעודכנת, מציעה להרחיב את השימושים המותרים בייעוד 'מבנים ומוסדות ציבור ותיירות', כך שיותר שימוש אכסניית נוער או מלונאות - בניגוד לשימוש רק לאכסניית נוער, וזאת בשל הרצון לייצר גמישות בעת מימוש התוכנית"

תוכנית זו, המעודכנת, מציעה להרחיב את השימושים המותרים בייעוד 'מבנים ומוסדות ציבור ותיירות', כך שיותר שימוש אכסניית נוער או מלונאות - בניגוד לשימוש רק לאכסניית נוער, וזאת בשל הרצון לייצר גמישות בעת מימוש התוכנית".

בהתאם לכך, מציעה התוכנית החדשה 110 חדרי מלון, כאמור, בשטח כולל של 4,990 מ"ר. כמו כן, היא מציעה 5,230 מ"ר שטחים עבור מבני ציבור, ועוד 3,180 מ"ר שטחי מסחר, כל זאת על שטח של כחמישה דונמים, צפונית למתחם פארק הים המתממש בימים אלו. בהוראות התוכנית נכתב כי הוספת השימוש התיירותי בייעוד הקרקע תאפשר, "נוסף על אכסניית נוער, גם הקמת מלון חדרים עירוני רגיל". עוד קובעות ההוראות כי הזכויות והוראות הבנייה יוותרו ללא שינוי מהתוכנית המאושרת, כך שמספר הקומות במבנה יישאר ארבע.

המגישה של התוכנית היא הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בת ים, והעורך הראשי הוא אדריכל ארז אלה ממשרד HQ ארכיטקטים. נציין כי בשנת 2018 שופץ המתחם, כחלק מהעבודות להקמת טיילת חוף, מגבול בת ים-ראשון לציון ועד למזח. השיפוץ כלל הוספת טיילת תחתונה עשויה דק, טריבונות עץ, פינות ישיבה מוצלות ועוד. הטיילת החדשה במקום תוכננה על ידי משרד מוריה סקלי נוף ואדריכלות.

לעיון במסמכי התוכנית לחצו כאן


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מלונאותעיריית בת יםהוועדה המקומית לתכנון ובנייהשכונת פארק הים בבת ים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...