אחרי 50 שנה: מתחם מד"א בזל בת"א נהרס; החלה הקמת המתחם מעורב השימושים - בהשקעה של 600 מיליון שקל

בנייני העיר הלבנה, קרן JTLV2 וישרוטל, שזכו במכרז עיריית תל אביב ב-2019, הודיעו על השלמת ההריסה ועל תחילת העבודות להקמת פרויקט עירוב שימושים – שיכלול מלון בן 130 חדרים ו-13 יח"ד • וידאו ההריסה - בכתבה

שיתוף הכתבה
הדמיית מתחם מד"א בזל (3Dvision)הדמיית מתחם מד"א בזל (3Dvision)

אומרים שלום למתחם מד"א בזל הישן במרכז תל אביב – ומתחילים בהקמת המתחם החדש: בנייני העיר הלבנה , קרן 2JTLV וישרוטל הודיעו היום (ג') כי הושלמה הריסתו של המתחם המיתולוגי ברחוב בזל בעיר, שעמד על תילו במשך 50 שנים. במקומו ייבנה מתחם מלונאות, מגורים ומסחר בהשקעה כוללת של 600 מיליון שקל.

הריסת המבנה הושלמה אתמול, אתמול (ב'),וכעת יכולות שלוש החברות להתחיל בבניית מתחם עירוב השימושים היוקרתי. המתחם, ששימש את מגן דוד אדום במשך כ-50 שנים כאמור, ומשתרע על פני שטח של 2.5 דונמים, נמכר ב-2019 באמצעות מכרז של עיריית תל אביב לחברת בנייני העיר הלבנה (שמחזיקה 40% מהזכויות),קרן 2JTLV (40%) ורשת ישרוטל (20%),בתמורה לכ-250 מיליון שקל. על המכרז דיווחנו כאן ביולי אותה שנה.

צפו בעבודות הריסת המבנה:

פרויקט "בזל" יכלול 130 חדרי מלון בשלוש קומות, מעל קומה מסחרית, וכן שלוש קומות מגורים. הוא ממוקם בין הרחובות בזל, אשתורי הפרחי ואלקלעי. הפרויקט תוכנן על ידי משרדי האדריכלים המובילים בר אוריין, שאחראי לאדריכלות ולעיצוב הבניין, ועל ידי משרד ברנוביץ'-קרוננברג שאמון על עיצוב הפנים. 

הדמיית מתחם מד"א בזל (3Dvision)הדמיית מתחם מד"א בזל (3Dvision)

בקומות המגורים של הפרויקט מתוכננות להיבנות 13 דירות ופנטהאוזים, במחיר מוערך של 26 מיליון שקל ויותר. הדיירים ייהנו ממגוון השירותים שמציע גם המלון, כגון שירותי קונסיירג' ו-valet parking, ויוכלו ליהנות משירותי הספא שיוקם במתחם. עם זאת, החברות מדגישות כי בין המלון ובין שטחי המגורים תתקיים הפרדה מלאה באמצעות מתחמי כניסה נפרדים. את המלון תנהל חברת ישרוטל.

איציק בן שוהם, יו"ר בנייני העיר הלבנה : "כשניגשנו למכרז לפני כשנתיים היה לנו ברור שמדובר בעתודת קרקע נדירה מבחינת שטחה ומקומה המרכזי, בסמוך למקומות בילוי ובמרחק הליכה מפארק הירקון, מרחוב דיזינגוף ומרחוב אבן גבירול. הבנייה המרקמית של הפרויקט תורמת לחוויה העירונית, ועל כן התכנון מוקפד ומיועד לקהל המחפש סביבת מגורים אורבנית יוקרתית וייחודית במרכז העיר".

הדמיית מתחם מד"א בזל (3Dvision)הדמיית מתחם מד"א בזל (3Dvision)

שלמה גוטמן, שותף מנהל ב-JTLV2: "אין לנו ספק שהייחודיות של הפרויקט, נוסף על מקומו האסטרטגי ולצד התכנון המדויק והמוקפד, עובר להשקעה המשמעותית שבכוונת היזמים להשקיע בו, תהפוך את הפרויקט לאייקון ול-Landmark בתל אביב ומחוצה לה".
 
ליאור רביב, מנכ"ל ישרוטל: "המלון יהיה מקבוצת מלונות היוקרה שלנו, ויספק חוויה אורבנית ייחודית, בשילוב עם ספא ומרכז בריאות במקום מרכזי. הוא יהפוך לאבן שואבת לתושבי הסביבה ויהווה סוג של גן עדן ומפלט מההמולה - וכל זאת ממש בלב העיר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בנייני העיר הלבנהישרוטלליאור רביבאיציק בן שוהםבר אוריין אדריכליםעיריית תל אביבקרן JTLV2
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...