קבוצת MORE: אלה קלפנר מונתה לסמנכ"לית שיווק, מכירות ושירות בחברה

קלפנר שימשה עד כה כמנהלת השיווק, המכירות והשירות של חברת משהב, ובעבר עבדה באפריקה ישראל מגורים ובקבוצת ידיעות אחרונות • יו"ר הקבוצה, חנן מור: "תוספת משמעותית לחברה"

שיתוף הכתבה
אלה קלפנר, הסמנכ"לית החדשה של קבוצת MORE (יובל חן)אלה קלפנר, הסמנכ"לית החדשה של קבוצת MORE (יובל חן)

קבוצת MORE הודיעה הבוקר (ב') על מינויה של אלה קלפנר לסמנכ"לית שיווק, מכירות ושירות של החברה. קלפנר ניהלה עד לאחרונה את תחום השיווק, המכירות והשירות של חברת משהב , וקודם לכן שימשה כמנהלת פרסום וחדשנות בחברת אפריקה ישראל מגורים, וכסמנכ"לית שיווק באתר WINWIN מקבוצת ידיעות אחרונות. על פי הודעת החברה, קלפנר "מביאה עימה יותר מ-15 שנות ניסיון בתחומי השיווק, הפרסום והניהול, ובעלת תואר שני במנהל עסקים".
 
יו"ר קבוצת MORE , חנן מור, ציין: "הקבוצה נמצאת בתנופת צמיחה והתרחבות משמעותית, עם מחזור העסקים הגדול והמשמעותי ביותר מיום הקמתה. הצטרפותה של אלה, עם הניסיון הרב שהיא מביאה עימה, היא תוספת משמעותית לחברה ואין לי ספק שתתרום ותסייע להשגת מטרות הקבוצה בשנים הקרובות".

הקבוצה נמצאת בתנופת צמיחה והתרחבות משמעותית, עם מחזור העסקים הגדול והמשמעותי ביותר מיום הקמתה. הצטרפותה של אלה, עם הניסיון הרב שהיא מביאה עימה, היא תוספת משמעותית לחברה ואין לי ספק שתתרום ותסייע להשגת מטרות הקבוצה בשנים הקרובות"

נזכיר כי אתמול הודיעה החברה על השלמת מהלך של גיוס סדרת אג"ח חדשה - סדרה י"ב, במסגרת מכרז מוסדי לגיוס של כ-70 מיליון שקל באג"ח הנושא ריבית 2.8% - הריבית הנמוכה ביותר שבה גייסה החברה חוב משוק ההון. "הגיוס נתמך בתנופץ הפעילות של החברה במגוון פרויקטים באזורי ביקוש, ובצפי להכנסות ולרווחית בהיקפים שטרם נראו בקבוצה", כך בהודעתה, "וכן לאור צמיחה מתמשכת של תזרימי המזומנים מהנכסים המניבים".

לפני כשבוע פרסמה החברה את הדו"ח הרבעוני שלה לרבעון הראשון של 2021, וממנו עולה כי הכנסות הקבוצה בתקופה זו הסתכמו לסך של 63.4 מיליון שקל, עלייה של 115% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי ברבעון הראשון של 2021 הסתכם בכ-13.3 מיליון שקל, עלייה של יותר מפי ארבעה בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, והכנסות הנכסים המניבים של הקבוצה עלו ב-52%, לסך של 3.7 מיליון שקל ברבעון, ובהנבה מלאה צפויים להגיע לכ-60 מיליון שקל.

"קבלת היתרים במחצית השנייה של 2020 בראשל"צ ובמודיעין, וההיתרים שהתקבלו בתחילת 2021 באור ים, מובילים להבשלת פרויקטים בהיקף שטרם נראה בקבוצה ומסמנים את המשך מגמת הצמיחה בשנה זו", נכתב בדו"ח.

"מתחילת השנה, ועל רקע ביקושים הולכים וגדלים בשוק הדיור, זכתה החברה בשני מכרזי דיור משמעותיים של רשות מקרקעי ישראל במסגרת תוכנית 'מחיר מופחת': שני מגרשים במתחם תל השומר ברמת גן, להקמת כ-173 יח"ד (66 מתוכן ב'מחיר מופחת'), וכ-700 מ"ר שטחי מסחר וכן מגרש בשטח בבאר יעקב להקמת 202 יח"ד (מחציתן ב'מחיר מופחת'). בשני הפרויקטים צפוי רווח גולמי של כ-100 מיליון שקל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת MOREדיור במחיר מופחתחנן מור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...