הוותמ"ל מקדמת שינוי בתוכנית עין התכלת בנתניה – ובינתיים לא מקדמת אותה לשלב התכנוני הבא

הוועדה הודיעה כי היא שוקלת לבצע שינוי בתוכנית, לפיו יינתן היתר בנייה ליותר מ-450 יח"ד בתוכנית, ולמתחם הדיור המוגן, רק לאחר הסדרה ותחילת שדרוג הרחובות המקשרים למתחם ולמסוף עין התכלת

שיתוף הכתבה
הדמיית תוכנית עין התכלת בנתניה (AVA studio)הדמיית תוכנית עין התכלת בנתניה (AVA studio)

תוכנית עין התכלת בנתניה עומדת בפני שינוי מסוים בפרטיה – ובינתיים, באופן טבעי, היא לא מועברת לשלב הבא: הוותמ"ל הודיעה לאחרונה כי היא שוקלת עריכת שינוי בתוכנית, זאת לאחר שקיימה דיון בבקשות עיריית נתניה ורשות מקרקעי ישראל. כזכור, וכפי שפורסם כאן, באמצע פברואר התקיים דיון בוותמ"ל בבקשה לשינוי שלביות התוכנית, שבמסגרתו נשמעו הבקשות מצד העירייה ורמ"י.

בהתאם לכך מודיעה הוותמ"ל כי היא שוקלת שינוי אחד בתוכנית, ואלו פרטיו: "תנאי להיתר בנייה עבור יותר מ-450 יח"ד ועבור מתחם הדיור המוגן יהיה הסדרה ותחילת שדרוג הרחובות המקשרים למתחם ולמסוף עין התכלת, כדלקמן: חיבור רחוב השעורה לרחוב 1, רחוב השקד עד הגפן, שביל אופניים מהשכונה עד רחוב הגדוד העברי ושדרוג מדרכות ככל הניתן".

תוכנית עין התכלת בנתניה, היא תמל 1010, מציעה שכונת מגורים חדשה בצפון-מערב נתניה, עם 693 יחידות דיור חדשות (מהן 139 דירות קטנות). לכך יתווספו גם 412 יחידות לדיור מוגן, מלון עם 40 חדרים, 41,360 מ"ר עבור מבני ציבור ו-3,000 מ"ר עבור שטחי מסחר. עוד ייבנה במקום, באופן זמני, מסוף לתחבורה ציבורית.

לא רחוק משם תוקם שכונה חדשה נוספת, עם 738 יחידות דיור – תוכנית שהופקדה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז באמצע החודש שעבר. עוד תכלול התוכנית 50,000 מ"ר עבור מבני ציבור, 9,000 מ"ר עבור שטחי תעסוקה, 3,400 מ"ר עבור שטחי מסחר וכ-9.5 דונם שטחים פתוחים.

נציין כאן כי לאחרונה פרסמה רמ"י מכרז ראשון במסלול דיור במחיר מופחת בעין התכלת – מכרז עבור בניית 359 יחידות דיור חדשות. 179 יחידות דיור מתוך כלל הדירות במתחם זה ייועדו למסלול מחיר מופחת, ו-180 הדירות הנותרות ישווקו בשוק החופשי. המחיר המינימלי למ"ר בשני המתחמים, עבור הדירות במסלול מחיר מופחת, הוא 14,200 שקל, והמחיר המרבי למ"ר – 15,500 שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלעיריית נתניהעין התכלת נתניההוועדה המחוזית לתכנון ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...