אינרום נכנסת לתחום הגבס: תקים מפעל בהשקעה של 150 מיליון שקל - כחלק מהתוכנית האסטרטגית של הקבוצה

המפעל יוקם באתר הקבוצה בפרדס חנה, ועל פי ההערכות הקמתו תארך כשנתיים וחצי • בחברה מציינים כי הקמתו תאפשר לה "לחזק את הצעת הערך שלה למגוון לקוחותיה"

שיתוף הכתבה
עבודות גבס - אילוסטרציה. אינרום נכנסת גם היא לתחום (שאטרסטוק)עבודות גבס - אילוסטרציה. אינרום נכנסת גם היא לתחום (שאטרסטוק)

חברת אינרום תעשיות בנייה הודיעה היום (ב') כי החליטה על הקמת מפעל לייצור לוחות גבס לבנייה, זאת כחלק מ"מימוש התוכנית האסטרטגית של הקבוצה להעמקת פעילותה ולהרחבתה בשווקי הליבה בהם היא פועלת, ליצירת מנועי צמיחה נוספים להמשך חיזוק נוכחות הקבוצה ומובילותה ולהרחבת והשלמת סל המוצרים והפתרונות המוצעים על ידה", כך בהודעתה.

על פי ההודעה, חברת הבת של אינרום, כרמית מיסטר פיקס, תקים את המפעל, בהיקף השקעה הנאמד בסך של כ-150 מיליון שקל, באתר הקבוצה בפרדס חנה. "הקבוצה מתעתדת למנף את הניסיון, את היכולות ואת הידע הרב שלה כקבוצת התעשייה מהגדולות ומהמובילות בארץ בתחומה, לרבות בעולמות התפעול, המיכון, האוטומציה, בקרת האיכות, הלוגיסטיקה, השיווק ועוד, ולחזק את הצעת הערך שלה למגוון לקוחותיה בערוצי ההפצה השונים.

כמקובל בהשקעות מסוג זה, הקמת המפעל והשלמתה כפופה, בין היתר, לקבלת אישורים והיתרים שונים, התקשרויות עם צדדים שלישיים וכיוצא בזה, ובהתאם לכך הקמת המפעל צפויה להימשך כשנתיים וחצי, וההשקעה הנאמדת הכרוכה בה כאמור לעיל צפויה להתבצע לאורך תקופה זו"

כמקובל בהשקעות מסוג זה, הקמת המפעל והשלמתה כפופה, בין היתר, לקבלת אישורים והיתרים שונים, התקשרויות עם צדדים שלישיים וכיוצא בזה, ובהתאם לכך הקמת המפעל צפויה להימשך כשנתיים וחצי, וההשקעה הנאמדת הכרוכה בה כאמור לעיל צפויה להתבצע לאורך תקופה זו".

נזכיר כי אינרום תעשיות בנייה היא חברת החזקות ישראלית בתחום מוצרי הבנייה, השולטת בחברות ידועות בעולם הבנייה והנדל"ן הישראליים, כמו איטונג, נירלט וכמובן כרמית מיסטר פיקס. החברה נסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב, ונכללת במדד תל אביב 125. את דרכה התחילה בשם אורלייט הנדסה, בשנת 1959, אז עוד עסקה בתחום ייצור הפלסטיק המשוריין, ואט-אט הפכה לחברה ציבורית הנסחרת בבורסה, ומחזיקה תחתיה כמה וכמה חברות בת בתחום הבנייה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאינרום תעשיות בנייהתעשיית הגבסכרמית מיסטר פיקסאיטונגנירלט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...