לראשונה מאמצע מרץ: מכרזי מחיר מופחת שווקו בהצלחה; הזוכה הגדולה – רייסדור יזמות, עם 255 יח"ד

רייסדור זכתה בארבעה מתוך חמישה מגרשים במסלול דיור מופחת בעפולה – ותציע מחיר של 5,212 שקל למ"ר • שני מכרזים נוספים, עם 333 יחידות דיור, שווקו בהצלחה בשכונת השחר החדשה בדימונה

שיתוף הכתבה
שר השיכון, יעקב ליצמן. שישה מכרזים במסלול מחיר מופחת מאז תחילת השנה (אתר הכנסת)שר השיכון, יעקב ליצמן. שישה מכרזים במסלול מחיר מופחת מאז תחילת השנה (אתר הכנסת)

לאחר כחודש וחצי - מכרזי דיור במחיר מופחת חוזרים אלינו: רשות מקרקעי ישראל פרסמה בימים האחרונים את שיווקם המוצלח של שני מכרזים במסלול מחיר מופחת, בערים עפולה ודימונה. בסך הכול מדובר על בנייה של 637 יחידות דיור – 333 בדימונה ו-304 בעפולה. הזוכה הגדולה בסדרת המכרזים הזו היא חברת רייסדור יזמות , שרק לפני כשבועיים זכתה במכרז אחר של רמ"י, בשיתוף דירה להשכיר , בשדרות.

מתוך חמשת המגרשים בעפולה, בארבעה זכתה חברת רייסדור יזמות , והם מיועדים לבניית 255 יחידות דיור. רייסדור זכתה במגרשים לאחר שהציעה מחיר של 5,212 שקל למ"ר, במכרז שבו מחיר הסף העליון היה 5,800 שקל למ"ר

המכרזים בעפולה כוללים חמישה מגרשים בשכונת "מורדות עפולה עילית". המגרשים חולשים על שטח של 52,853 מ"ר, וכוללים כאמור 304 יחידות דיור. מתוך חמשת המגרשים, בארבעה זכתה חברת רייסדור יזמות , והם מיועדים לבניית 255 יחידות דיור. רייסדור זכתה במגרשים לאחר שהציעה מחיר של 5,212 שקל למ"ר, במכרז שבו מחיר הסף העליון היה 5,800 שקל למ"ר. רייסדור תשלם גם כ-39.3 מיליון שקל הוצאות פיתוח.

החברה שזכתה במגרש הנותר, המיועד לבניית 49 יחידות דיור, היא חברת א.י. אדיר כהן יורם, שהציעה על מגרש זה מחיר של 5,775 שקל למ"ר. החבר הנהנתה מכך שהייתה המתמודדת היחידה על מגרש זה, ולכן יכולה הייתה לקבוע מחיר גבוה יותר למ"ר, ועדיין לזכות. היא תשלם 7,459,019 שקל הוצאות פיתוח.

שכונת מורדות עפולה עילית היא שכונה מועדפת לדיור, שבה מתוכננות להיבנות 1,518 יחידות דיור חדשות, בצידה המערבי של עפולה עילית (רובע שנמצא צפון-מזרחית למרכז העיר). התוכנית משתרעת על פני שטח של כ-592 דונם.

חברת תורן הבית שלך זכתה במגרש בשטח 10,910 מ"ר בדימונה, שעליו ניתן לבנות 99 יחידות דיור, וזאת לאחר שהציעה מחיר של 4,500 שקל למ"ר – נמוך משמעותית ממחיר הסף, שעמד על 5,700 שקל למ"ר

בדימונה זכו שתי חברות שונות בשני המגרשים שהוצעו במסגרת המכרז, בשכונת השחר החדשה בעיר: חברת תורן הבית שלך זכתה במגרש בשטח 10,910 מ"ר, שעליו ניתן לבנות 99 יחידות דיור, וזאת לאחר שהציעה מחיר של 4,500 שקל למ"ר – נמוך משמעותית ממחיר הסף, שעמד על 5,700 שקל למ"ר; חברת אסיה סירוס פיתוח ויזום זכתה במגרש בן 24,487 מ"ר, המיועד לבניית 234 יחידות דיור, לאחר שהציעה מחיר של 5,444 שקל למ"ר (מחיר הסף היה זהה למחיר במגרש השני). תורן הבית שלך תשלם 3,835,223 שקל הוצאות פיתוח, ואילו אסיה סירוס תשלם הוצאות פיתוח בסך של 8,108,408 שקל.

שכונת השחר בדימונה תכלול, בסופו של תהליך, 3,416 יחידות דיור חדשות. מדובר בשכונה  אקולוגית מעין אוטונומית, שבה מוסדות ציבור ושירותים שונים לאזרח, שנמצאים בשכונה עצמה. היא תשתרע על פני 800 דונם במזרח העיר.

כאמור, המכרזים האחרונים במסלול מחיר מופחת ששווקו בהצלחה נרשמו לפני כחודש וחצי, אז גם הייתה להם משמעות מיוחדת – כמבשרי השיווק המוצלח הראשון במתחם צריפין בבאר יעקב. מאז תחילת השנה נסגרו בהצלחה שישה מכרזים, עבור 27 מגרשים, במסלול מחיר מופחת. הן בעפולה והן בדימונה, המכרזים האמורים הם הראשונים ששווקו בהצלחה במסגרת מסלול זה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלתורן הבית שלךרייסדור יזמותיעקב ליצמןדיור במחיר מופחתא.י. אדיר כהן יורםאסיה סיירוסשכונת מורדות עפולה עיליתשכונת השחר בדימונה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...