שתי עסקאות חדשות ל-Vision & Beyond בארה"ב: רכשה 37 יחידות דיור בסינסינטי תמורת שמונה מיליון דולר

החברה מציינת כי "המחירים שבהם נסגרו העסקאות משקפים מחיר נמוך משמעותית משווי השוק" • בכוונתה להוסיף לאחד המבנים עוד שש יחידות דיור חדשות, ולהשכיר אותן בשוק החופשי

שיתוף הכתבה
אנשי Vision & Beyond - סטס גרינברג, בנימין שמעוני ופטר גיזונטרמן (יח"צ)אנשי Vision & Beyond - סטס גרינברג, בנימין שמעוני ופטר גיזונטרמן (יח"צ)

חברת Vision & Beyond העוסקת בהשקעות בארה"ב, השלימה בשבוע האחרון רכישה של שתי עסקאות נדל"ן בסינסינטי, אוהיו, בהיקף של כשמונה מיליון דולר. מדובר בשני מבנים שנרכשו בלב העיר סינסינטי, הכוללים 37 יחידות דיור למגורים וכן חנויות מסחר. הם ממוקמים בסמוך לשדרת העסקים Court street plaza ב-Downtown של העיר.

מהחברה נמסר כי המחירים שבהם נסגרו העסקאות משקפים מחיר נמוך משמעותית משווי השוק. עוד מציינת החברה כי הנכסים נמצאים בקרבת שכונת Over The Rhine בעיר, שעברה בשנים האחרונות מהפיכה משמעותית מבחינת אופי האוכלוסייה, כחלק מתהליך של ג'נטריפיקציה.

 

עוד מצוין כי העסקה שביצעה Vision & Beyond מומנה באמצעות מימון בנקאי, תוך שמירה על מינוף נמוך. האסטרטגיה בהשקעה היא 'Value Add' (הוספת ערך): המטרה היא רכישה של נכסים מתחת למחיר השוק, אשר מתמודדים עם תפוסה חלקית או ניתנים לשדרוג, בעיקר בתחום הדיור. אסטרטגיית ההשקעה כוללת תוכניות שיפוץ של הנכסים הנרכשים, שיפור בשיעורי תפוסה, החלפת חוזי השכירות והעלאת שכר הדירה לרמה הדומה לנהוג בשוק.

כחלק מהאסטרטגיה הזו, החברה תוסיף עוד שש יחידות דיור בקומה העליונה באחד הנכסים שרכשה כעת, ותשכיר אותן בשוק החופשי, עם סיום הבנייה. בחברה מדווחים כי משך הפרויקט המוערך הוא 5-3 שנים.

נזכיר כי בתחילת מרץ האחרון הודיעה החברה על רכישה נוספת, גדולה יותר, של שני מתחמי Multy Family עם 204 יחידות דיור. על פי ההערכות, שווי העסקה הזו מגיע ל-17 מיליון דולר. בעת הרכישה, עמדה התפוסה בשני המתחמים על כ-94%.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:Multy familyהשקעה בנדל"ן בחו"לנדל"ן חו"לסטס גרינברגבנימין שמעוניפטר גיזונטרמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...