עוד תוכנית התחדשות עירונית הופקדה ברמת גן: 385 יח"ד בארבעה בניינים – של חברת משולם לוינשטיין

מדובר על תוכנית בנייה והריסה במתחם בית חורון שבמרכז העיר, אשר יכלול הריסה של תשעה מבנים ישנים במקום • מאז פברואר הופקדו שלוש תוכניות להתחדשות עירונית ברמת גן, עם כ-650 יח"ד

שיתוף הכתבה
ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן (דרור סיתהכל)ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן (דרור סיתהכל)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב הפקידה עוד תוכנית התחדשות עירונית ברמת גן: באמצע השבוע הודיעה הוועדה על הפקדת תוכנית מתחם בית חורון, בסמוך למפגש הרחובות ביאליק וז'בוטינסקי, אשר מטרתה התחדשות עירונית על ידי הריסת תשעה מבנים ישנים, והקמת שני מבנים בני 23 קומות בחזית לרחוב בית חורון, ושני מבנים בני תשע קומות בחזית לרחוב מעלה הצופים.

"זוהי תוכנית התחדשות עירונית במרכז העיר רמת גן, בקרבת קו רכבת קלה עתידי", מצוין בדברי ההסבר. "הבניינים הקיימים ישנים, ללא ממ"דים, ללא חניות, ועקב הפרשי הטופוגרפיה ותכנון מיושן, דרכי הגישה לבניינים הן דרך גרמי מדרגות ארוכים וגבוהים. במסגרת תוכנית זו יפונו תשעה בניינים קיימים ובמקומם יוקמו ארבעה בניינים חדשים, יוקצו שטחים לצורכי ציבור ויוספו חניות ודרכי גישה ברכב וברגל".

הבניינים הקיימים ישנים, ללא ממ"דים, ללא חניות, ועקב הפרשי הטופוגרפיה ותכנון מיושן, דרכי הגישה לבניינים הן דרך גרמי מדרגות ארוכים וגבוהים. במסגרת תוכנית זו יפונו תשעה בניינים קיימים ובמקומם יוקמו ארבעה בניינים חדשים, יוקצו שטחים לצורכי ציבור ויוספו חניות ודרכי גישה ברכב וברגל"

התוכנית קובעת עוד כי ייבנה במתחם חניון תת-קרקעי לשימוש בעלי הדירות בלבד, עם כניסה מרחוב בית חורון; כי חלק משטח מגרשי המגורים יופקע לצורכי ציבור, לשימוש הוועדה המקומית; כי יוגדרו שצ"פים, שבילים וזיקות הנאה אשר יחברו את רחובות בית חורון, מעלה הצופים ומעלה הצבי.

התוכנית חולשת על פני כשישה דונמים, ומתוך כלל יחידות הדיור בה 71 יהיו דירות קטנות. הפרויקט יכלול גם 2,500 מ"ר של שטחים למבני ציבור. יזמית התוכנית היא חברת משולם לוינשטיין, העורכת הראשית היא אדריכלית לאה רובננקו ממשרד לאה רובננקו אדריכלים, יועץ הנוף הוא אודי בנימיני, יועצת הסביבה היא רונית טורק ושמאי התוכנית הוא איציק רפאל ממשרד קמיל טרשנסקי רפאל שמאות מקרקעין.

לעיון במסמכי התוכנית לחצו כאן

נזכיר כי לאחרונה הופקדו שתי תוכניות התחדשות עירונית נוספות ברמת גן – האחת ברחוב ביאליק, לא רחוק ממתחם בית חורון, והשנייה ברחוב הרא"ה. שלוש התוכניות יחד מציעות 645 יח"ד חדשות. על רקע זה, וכפי שפרסמנו כאן בתחילת השבוע, הוועדה המקומית אישרה את מדיניות התמ"א החדשה של העירייה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתעיריית רמת גןהריסה ובנייהכרמל שאמה הכהןאדריכלית לאה רובננקוקבוצת משולם לוינשטיןרונית טורקאודי בנימיניאיציק רפאלהוועדה המחוזית לתכנון ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...