היתר בנייה ראשון לפרויקט התחדשות עירונית בשכונת עמישב, פ"ת – כחלק מפרויקט נרחב ברחוב צלח שלום

מדובר בפרויקט שמקדמת חברת בינו נדל"ן, הכולל הריסה של 15 בניינים שבהם 60 יח"ד, והקמת 265 יחידות דיור חדשות • ההיתר מטעם הוועדה המקומית ניתן לשני בניינים ראשונים במתחם

שיתוף הכתבה
רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה. כמה פרויקטים להתחדשות עירונית מקודמים בשכונת עמישב (עיריית פתח תקווה)רמי גרינברג, ראש עיריית פתח תקווה. כמה פרויקטים להתחדשות עירונית מקודמים בשכונת עמישב (עיריית פתח תקווה)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה פתח תקווה העניקה לאחרונה היתר בנייה ראשון לפרויקט התחדשות עירונית בשכונת עמישב בעיר. ההיתר ניתן עבור שני הבניינים הראשונים בפרויקט המקודם על ידי חברת בינו נדל"ן. התוכנית המלאה כוללת הריסה של 15 בנייני רכבת ישנים עם 60 יחידות דיור, ברחוב צלח שלום 47-23 ובמקומם ייבנו שמונה בניינים חדשים בני תשע קומות ו-265 יחידות דירות.
 
בהודעה על היתר הבנייה נמסר כי בתוך כמה חודשים יחל פינוי הדיירים הוותיקים, ולאחריו תחל הריסת המבנים הישנים. עוד נקבע כי כחלק מההתחדשות העירונית יבוצעו שדרוגים במערך התשתיות ברחוב. הפרויקט מקודם על ידי כרמים, המנהלת להתחדשות עירונית של עיריית פ"ת, חברת הפיקוח ההנדסי עדניר, משרד עורכי הדין DTKG&G ומשרד עו"ד שרמן לנדאו, ועורכי הדין של הדיירים - עו"ד ינון שרעבי ועו"ד חגי רייכטלר. 

הדמיית הפרויקט ברחוב צלח שלום. משרד CityBeeהדמיית הפרויקט ברחוב צלח שלום. משרד CityBee

התכנון האדריכלי של הפרויקט נעשה על ידי האדריכלים ערן לשם וערן שקד, בעלי משרד אדריכלים Citybee, אשר מספרים: "שילבנו תכנון אדריכלי חדשני עם בינוי דינמי ייחודי ומותאם לחזון האורבני של השכונה. היה חשוב לנו לתרום לחיזוק האזור מבחינה פיזית וחברתית, תוך דגש על אלמנטים מתחדשים המובילים להצערת השכונה. התכנון העתידי ישפר את איכות חייהם של התושבים הקיימים וימשוך קהלים חדשים והטרוגניים אשר יובילו להפיכת השכונה לנחשקת".
 
שכונת עמישב סמוכה לשכונת הדר גנים, וממוקמת בחלק הדרום-מזרחי של פתח תקווה, ממזרח לכביש 40 ובסמוך לכפר סירקין. כדי לשנות את חזות השכונה, מקדמת עיריית פתח תקווה כמה פרויקטים להתחדשות עירונית בשכונה, אשר יהפכו אותה למודרנית ולנחשקת בקרב תושבי העיר והסביבה. בעתיד צפוי אישור לתוכניות נוספות בשכונה, כולל בינוי של מגדלים בני 18 קומות ומעלה.

בין היתר החליטה הוועדה המקומית בסוף ינואר האחרון להמליץ להפקדה לוועדה המחוזית על תוכנית התחדשות נוספת בעמישב – ברחוב עזרא ונחמיה בשכונה. כאן מדובר על פינוי בינוי של שלושה בניינים עם 48 יח"ד, והקמת שתושה בניינים חדשים במקומם, עם 175 יח"ד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית לתכנון ובנייהעיריית פתח תקווהCityBeeערן לשםרון לשםמנהלת כרמים להתחדשות עירונית בפתח תקווהשכונת עמישב פתח תקווהבינו נדל"ןעדנירמשרד עו"ד שרמן לנדאועו"ד ינון שרעביעו"ד חגי רייכטלר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...