הושלם שיווק המגרשים במסלול דיור מופחת בבאר יעקב: בוני התיכון זכתה במגרש השלישי תמורת כ-170 מיליון שקל

מדובר בהמשך לזכייה בשני המגרשים באמצע החודש שעבר – השיווקים המוצלחים הראשונים במתחם בסיס צריפין המפונה • בוני התיכון תקים במגרש 238 יח"ד ועוד 1,222 מ"ר שטחי מסחר

שיתוף הכתבה
קרן בן סימון, סמנכ"לית פיתוח עסקי בחברת בוני התיכון (דויד סקורי)קרן בן סימון, סמנכ"לית פיתוח עסקי בחברת בוני התיכון (דויד סקורי)

חברת בוני התיכון היא הזוכה במגרש השלישי במתחם צריפין שבשטח באר יעקב – בהמשך לשיווק המוצלח של שני המגרשים באמצע החודש שעבר, מגרשים ראשונים ששווקו במתחם על ידי רשות מקרקעי ישראל . בוני התיכון תשלם על הקרקע, בשטח 8,931 מ"ר, כ-170 מיליון שקל ותקים עליה 238 יחידות דיור ועוד כ-1,222 מ"ר מסחר.

כפי שפרסמנו כאן לפני כשלושה שבועות, מדובר במכרזים אשר שווקו במסגרת מסלול דיור במחיר מופחת. 50% מהדירות בפרויקט (119 דירות) ישווקו במסלול זה, במחיר של 11,600 שקל למ"ר דירתי, והיתר (119 דירות) ישווקו לכלל הציבור בתנאי ובמחירי שוק חופשי. 

במסגרת הפרויקט תבנה החברה שבעה בניינים בני שמונה עד 23 קומות מזרחית לראשון לציון ובסמוך לכביש 44, קרוב לקו החום של הרכבת הקלה ובשטחה המוניציפאלי של עיריית באר יעקב. בוני התיכון תשלם גם 21,883,827 שקל הוצאות פיתוח. החברה צופה כי הפרויקט יניב לה הכנסות של כ-538 מיליון שקל

במסגרת הפרויקט תבנה החברה שבעה בניינים בני שמונה עד 23 קומות מזרחית לראשון לציון ובסמוך לכביש 44, קרוב לקו החום של הרכבת הקלה ובשטחה המוניציפאלי של עיריית באר יעקב. בוני התיכון תשלם גם 21,883,827 שקל הוצאות פיתוח. החברה צופה כי הפרויקט יניב לה הכנסות של כ-538 מיליון שקל.

שתי הזוכות בשני המגרשים הנוספים בסבב זה הן קבוצת MORE וחברת גיא ודורון לוי. הראשונה תקים במגרש שבו זכתה 202 יחידות דיור, ואילו השנייה תקים במגרש שבו היא זכתה 98 יח"ד. גם בשני המגרשים הללו המחיר למ"ר עבור הדירות במסלול דיור במחיר מופחת יהיה 11,600 שקל.

אנו גאים להמשיך ולבנות פרויקטים  ברחבי הארץ, ושמחים על הזכייה בתוכנית מחיר מופחת. הפרויקט מצטיין במיקום אטרקטיבי בבאר יעקב, הנמצאת בתנופת פיתוח בשנים האחרונות ומושכת אליה משפחות צעירות ואיכותיות מכל רחבי הארץ"

קרן בן סימון, סמנכ"לית פיתוח עסקי של בוני התיכון מסרה: "אנו גאים להמשיך ולבנות פרויקטים  ברחבי הארץ, ושמחים על הזכייה בתוכנית מחיר מופחת. הפרויקט מצטיין במיקום אטרקטיבי בבאר יעקב, הנמצאת בתנופת פיתוח בשנים האחרונות ומושכת אליה משפחות צעירות ואיכותיות מכל רחבי הארץ".

המתחם המדובר הוא מתחם 1 בצריפין, המתפרס על פני כ-360 דונם, ומתוכננות להיבנות בו 4,200 יחידות דיור חדשות. המתחם הוא חלק מפרויקט פינוי בסיסי צה"ל ממרכז הארץ, והעברתם בעיר לאזור הדרום, זאת במטרה לפנות קרקעות לבנייה חדשה באזורי הביקוש.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלגיא ודורון לויקבוצת MOREמתחם צריפיןקרן בן סימוןעיריית באר יעקבבוני התיכון התחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...