אדריכלית ליטל שלף דורי: "נתניה היא עיר מעניינת, שנמצאת בתנופת פיתוח מטורפת כבר כמה שנים"

אדריכלית העיר נתניה, ליטל שלף דורי, מדברת על מאפייני העיר, על היתרונות הייחודיים לה – ועל שינוי החשיבה בעירייה: "אנחנו לא מסתכלים רק על יחידות הדיור, אלא גם על האיכות העירונית" • עוד כתבה בסדרת הכתבות "אחד על אחד" עם אדריכלי הערים

שיתוף הכתבה
ליטל שלף דורי, אדריכלית העיר נתניה (מרכז הנדל"ן)ליטל שלף דורי, אדריכלית העיר נתניה (מרכז הנדל"ן)

האם אי פעם הזדמן לכם להתבונן על עיר מנקודת מבט רחבה, מקיפה, מקצועית – כזו שרואה בהתבוננות אחת את כל מרכיבי העיר, את כל ההתפתחויות בה ואת כלל התהליכים שנמצאים בהתהוות? שיחה עם אדריכל עיר היא הדרך הנכונה לעשות זאת, ולקבל הצצה אל מה שמתרחש בעיר בזמן שכולנו עסוקים בניהול חיינו היומיומיים.

הכתבה הפעם מזמנת לנו מפגש מעניין עם ליטל שלף דורי, אדריכלית העיר נתניה, אשר סיפרה על דרכה לתפקיד, בין היתר דרך התפקיד המקביל בעיריית חדרה; על העיר עצמה – "זו עיר מעניינת מאוד, והיא בתנופת פיתוח מטורפת כבר כמה שנים"; על הצמיחה של העיר: "יש הרבה מאוד פיתוח חדש, שכונות חדשות, הרבה מאוד התחדשות עירונית שנדרשת וגם קורית בימים אלה"; ועל שינוי החשיבה: "היום אנחנו מסתכלים בצורה יותר מקיימת ויותר צופה פני עתיד, ולא רק בצורה שאנחנו רגילים. אנחנו לא מסתכלים רק על יחידות הדיור, אלא גם על האיכות העירונית, איך אנחנו משלבים גם תעסוקה מקומית, וכבר מתחילים לנסות להסיק מסקנות מכל השינויים של התקופה האחרונה".

אלו ועוד - בריאיון המלא עם אדריכלית ליטל שלף דורי. צפו:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתעיריית נתניהאדריכלית ליטל שלף דורי"אחד על אחד" עם אדריכלי הערים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...