אמות רוכשת 50% ממתחם לוגיסטי בסמוך למושב חפץ חיים ולכביש 6 – תמורת כ-71 מיליון שקל

מדובר במרלו"ג המשתרע על כ-18,500 מ"ר, בחטיבת קרקע בת 31 דונם • יתרת הזכויות יישארו בבעלות הקיבוץ "סך שווי נכסי החברה בתחומי התעשייה והלוגיסטיקה - כ-2.6 מיליארד שקל"

שיתוף הכתבה
המרלו"ג בסמוך לחפץ חיים (עופר עברי)המרלו"ג בסמוך לחפץ חיים (עופר עברי)

חברת אמות השקעות הודיעה היום כי רכשה 50% ממתחם לוגיסטי צמוד לקיבוץ חפץ חיים הסמוך לגדרה, על ציר נמל אשדוד – כביש 6. החברה תשלם על הרכישה כ-71 מיליון שקל. החברה מוסרת כי הזכויות נרכשו מצד ג', וכי יתרת הזכויות תמשיך להיות מוחזקת בידי הקיבוץ.

המרכז הלוגיסטי הוקם על חטיבת קרקע של כ-31 דונם, שטחו הבנוי כ-18,500 מ"ר ובנייתו הסתיימה לא מכבר. הוא נמצא בין כביש 6 לכביש 40, בקרבת מחלף שורק ובמרחק קצר מנמל אשדוד, עובדה אשר הופכת אותו, כהגדרת החברה, "למרכז אטרקטיבי מאוד ללקוחות הענף".

עסקה זו מצטרפת לעסקאות רבות שביצענו בתחומי התעשייה והלוגיסטיקה, ומעלה את סך שווי נכסי החברה בהם לכ-2.6 מיליארד שקל, בדומה לשווי נכסי המסחר של החברה. כשחקן מרכזי בתחום אנו נמשיך להרחיב את הפורטפוליו, הן על ידי ייזום והקמת מבני לוגיסטיקה והן על ידי רכישתם"

עוד מציינת אמות כי הנכס מושכר במלואו לחברת גלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים, לתקופה של עשר שנים, וכי הוא צפוי להניב לאורך תקופת השכירותNOI  בגובה 8.1 מיליון שקל לשנה (חלקה של אמות בנתון זה – גם כן 50%). בהודעתה נכתב כי תשלום התמורה ומסירת החזקה צפויות להתבצע בשבועות הקרובים.

"עסקה זו הינה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של אמות בתחום הלוגיסטיקה, והיא מצטרפת לעסקאות נוספות שביצעה החברה בתחום, כדוגמת רכישת מרלו"ג טבע בשוהם (על כביש 6), ייזום והקמה של מרלו"ג רובוטי במודיעין עבור פעילות האון-ליין של חברת שופרסל, רכישת מרלו"ג יוניליוור בקריית שדה התעופה ועוד", נמסר מאמות. "העסקה הינה סנונית ראשונה לשיתוף פעולה עם קיבוצים ומושבים בתחום". מטעם אמות טיפלו בעסקה עורכי הדין דיוויד אמיד, מאיר פורגס, ארן פלשקס ורון שילוני ממשרד ש.בירן, ומטעם המוכרים טיפלו בעסקה עורכי הדין רמי צידון ואביה דויטש.

שמעון אבודרהם, מנכ"ל אמות: "לפני כחמש שנים קיבלנו החלטה אסטרטגית להסיט השקעות בתחום המסחר מהמרכזים הפיזיים אל מבני הלוגיסטיקה, זאת לנוכח התעצמות הסחר ב- On-line וההשפעות ארוכות הטווח של המגמה. עסקה זו מצטרפת לעסקאות רבות שביצענו בתחומי התעשייה והלוגיסטיקה, ומעלה את סך שווי נכסי החברה בהם לכ-2.6 מיליארד שקל, בדומה לשווי נכסי המסחר של החברה. כשחקן מרכזי בתחום אנו נמשיך להרחיב את הפורטפוליו, הן על ידי ייזום והקמת מבני לוגיסטיקה 'תפורים' למידות הלקוח ולצרכים המיוחדים לו, והן על ידי רכישתם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:לוגיסטיקה ואחסנהאמות השקעותשמעון אבודרהםגלובוס אריזות ומשלוחים בינלאומיים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...