מגוריט רכשה השבוע 90 דירות תמורת יותר מ-227 מיליון שקל

מגוריט רכשה את הדירות בשלושה פרויקטים שונים • אלשטיין ערער לעליון על החלטת המחוזי לאשר את הצעת מגה אור ושותפותיה .

שיתוף הכתבה
ארז רוזנבוך, יו"ר חברת מגוריט (עמית חכמוב)ארז רוזנבוך, יו"ר חברת מגוריט (עמית חכמוב)

• פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה אתמול (ה') כתב אישום לבית משפט השלום בעיר נגד ארבעה נאשמים בגין גרימת מותם ברשלנות של 6 פועלים - אולג מישאלוב, אולג יעקובוב, רוסלן איסקוב, איעד מערוף, דאובשה מוחמד ודניס דיאנצו זכרם לברכה - וחבלה ברשלנות, זאת בעקבות אירוע קריסת החניון ברחוב הברזל בתל אביב בשנת 2016. הנאשמים הם: חנוך צחר, שותפות משרד המהנדסים מילר, שנבל , צחר ושות', אריאל בבגנוב וחברת משרד ירון-שמעוני-שחם מהנדסים ויועצים בע"מ. בכתב האישום נכתב בין היתר כי "שרשרת המחדלים והמעשים המצטברים שיצרו הנאשמים, כל אחד לפי חלקו, תוך הפרת חובות הנגזרות מתפקידם המקצועי, גרמה לאסון הכבד". לעיון בכתב האישום לחצו כאן

• הוועדה המחוזית ירושלים החליטה השבוע לאשר את התוכנית להארכת מנהרת צה"ל צפונה – הארכה של 1.2 קילומטרים, במטרה להפחית את עומסי התנועה הנגרמים בצומת מנהרת צה"ל וברחוב הנביאים. מטרה נוספת של התוכנית - לתת עדיפות למעבר הרכבת הקלה. ההארכה מתוכננת עד לצומת שדרות ברלב ורחוב ואן פאסן, תוך יצירת שלוחה נוספת שלה לכיוון צפון. התוכנית הוגשה על ידי עיריית ירושלים בהובלת צוות תכנית אב לתחבורה, ונערכה על ידי משרד מירון כהן-דוד טולקובסקי אדריכלים ומתכנני ערים.

מגוריט רכשה השבוע 90 דירות תמורת יותר מ-227 מיליון שקלמגוריט רכשה השבוע 90 דירות תמורת יותר מ-227 מיליון שקל

• חברת מגוריט הודיעה השבוע על רכישה של 90 דירות חדשות בשלושה פרויקטים שונים – 36 דירות בפרויקט ברחוב החלוץ ברמת השרון; 27 דירות בפרויקט על שדרות גולדה מאיר אשר בשכונת רמות בירושלים; ועוד 27 דירות בפרויקט המצוי בין הרחובות העבודה, החרושת והרב ניסנבאום בבת ים. על 90 הדירות הללו תשלם החברה סכום כולל של 227.6 מיליון שקל.

• אדוארדו אלשטיין, מי שהיה בעלי דסק"ש עד לאחרונה, הגיש ערעור לבית המשפט העליון על החלטת בית המשפט המחוזי לאשר את מכירת החברה למגה אור. בין היתר הוא טוען כי הצעתה של מגה אור ושל קבוצת המשקיעים שלצידה, "אינה עומדת על פניה בתנאי סף של חוקיות".

• עוד בעניין מגה אור: החברה הודיעה השבוע כי החברות מגה אור וולפסון, מגה אור זכרון, מגה אור אשקלון ומגה אור לוגיסטיקה מודיעין – כולן חברות בבעלותה המלאה - תתמזגנה עם ולתוך החברה כחברה קולטת בהתאם להוראות הסכמי המיזוג כפי שאושרו על ידי דירקטוריון החברה בסוף אוגוסט 2019. 

• חברת אלקטרה נדל"ן מודיעה כי הקרן השלישית שלה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב רכשה מקבץ דיור בטמפה, פלורידה, ארה"ב, הכולל 248 יחידות דיור, בתמורה לכ-53.5 מיליון שקל. במקביל, הקרן הראשונה שלה להשקעות במקבצי דיור בארה"ב, המחזיקה ב-100% מהזכויות במקבץ דיור באטלנטה, ג'ורג'יה, בארה"ב, חתמה על עסקה עם צד שלישי למכירת זכויותיה בנכס בתמורה לסך של כ-52.7 מיליון דולר. הנכס נרכש בחודש פברואר 2017 במחיר של כ-32.5 מיליון דולר ומכיל 368 יחידות דיור.

• קבוצת מבנה הודיעה השבוע כי התקבלה החלטת הממונה על התחרות המאשרת את מיזוג החברה עם חברת סלע קפיטל – מיזוג שהחל לצאת לפועל בשבועות האחרונים. "בכך התקיים אחד התנאים המתלים שצוינו במפרט הצעת הרכש המלאה והמיוחדת, בדרך של הצעת רכש חליפין לרכישת מלוא מניותיה של סלע קפיטל", כך מעדכנת מבנה.

• חברת ישראל-קנדה מעדכנת, סביב עסקת הרכישה (בצורת מיזוג משולש הופכי) של חברת אחים דוניץ, כי הצדדים הגיעו להסכמה לפיה המועד האחרון להתקשרות בהסכם המיזוג ולהשלמת בדיקת הנאותות יוארך עד ליום ראשון הקרוב, 6 בדצמבר 2020.

• חברת שיכון ובינוי עדכנה אתמול כי הושלמה המסירה של תחנת הכוח בנאות חובב, שרכשה חברה בת שלה מחברת חשמל לישראל, תמורת 4.2 מיליארד שקל, ביוני האחרון. זאת "לאחר שהתמלאו כל התנאים המוקדמים למסירה, ובכלל זה הענקת רישיונות ייצור חשמל לשותפות", כך נכתב בהודעת החברה. מוקדם יותר השבוע הודיעה החברה כי נחתמה מערכת הסכמי מימון לפרויקט באמצעות העמדת הלוואות מגופים בנקאיים ומוסדיים, "וזאת כחלק מהיערכותה להשלמת המסירה של תחנת הכוח על פי הסכם הרכישה".

• קבוצת חנן מור הודיעה השבוע כי קיבלה היתר בנייה לאחד המגרשים בפרויקט MORE נרקיסים שלה בראשון לחיון. הפרויקט כולל שלושה מגדלי מגורים בני 22 קומות, ובסך הכול 254 יחידות דיור – 181 במסגרת פרויקט מחיר למשתכן ו-73 שישווקו בשוק הפרטי. הפרויקט יכלול גם 2,000 מ"ר של שטחי מסחר. נזכיר כי בספטמבר האחרון נבחרה קבוצת תדהר להיות זו שתקים בפועל את הפרויקט.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטשיכון ובינויעיריית ירושליםהרשות לניירות ערךמגה אורקבוצת מבנהאחים דוניץאדוארדו אלשטייןקבוצת תדהראלקטרהסלע קפיטל נדל"ןמקבץ דיורפרקליטות המדינההוועדה המחוזית לתכנון ובניהקבוצת MOREהקרן השלישית להשקעות במקבצי דיורחברת החשמל לישראלדסק"שקריסת החניון ברחוב הברזל בתל אביבמנהרת צה"למשרד מירון כהן-דוד טולקובסקי אדריכלים ומתכנני עריםתכנית אב לתחבורה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...