אלעד ישראל מגורים החדשה זכתה בשטח של 572 מ"ר ברחוב אלנבי ת"א

על השטח נמצא כיום מבנה בן 3 קומות המשמש סניף בנק – ולאחר שייהרס מתוכנן לקום במקום מבנה מגורים.

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה, רונן יפו (סיוון פרג')מנכ"ל אלעד ישראל מגורים החדשה, רונן יפו (סיוון פרג')

רגע אחרי השלמת הנפקת האג"ח הראשונה, כצעד חשוב בדרך לכניסה לבורסה לניירות ערך בתל אביב, חברת אלעד ישראל מגורים החדשה זכתה לבשורה חשובה: החברה מעדכנת הבוקר (ה') כי זכתה בהליך התמחרות בגין חלקה 2 בגוש 6912 ברחוב אלנבי 43 , תל אביב – קרקע ששטחה 572 מ"ר, וששטח המגרש לחישוב הזכויות הוא 491 מ"ר. התמורה שתשלם החברה – 55.1 מיליון שקל.

"נציג המוכרת - חברה בת של תאגיד בנקאי – הודיע אתמול לחברה כי הצעתה בהתמחרות הוכרזה כהצעה הזוכה, ולפיכך, בכפוף לאישור הגורמים המוסמכים בתאגיד הבנקאי, ייחתם בזמן הקרוב בין הצדדים הסכם מכר מחייב", כך עדכנה החברה בהודעה לרשות לניירות ערך. יש לציין כי על הקרקע נמצא כיום בניין בן שלוש קומות – סניף מקומי של בנק לאומי. עוד מסרה החברה כי למיטב ידיעתה, 58 מ"ר מהחלקה המדוברת עתיד להיות מופקע לטובת הקו הסגול של פרויקט הרכבת הקלה בתל אביב, "לצורך תשתית ציבורית".

במסגרת הפרויקט ייבנה בניין מגורים אחד או שני בנייני מגורים ושטחי מסחר. כמו כן, תוקם מנהלת ובה שני נצידים לכל אחד מהצדדים, אשר תהא אחראית להוצאה אל הפועל של הפרויקט"

עוד מציינת החברה כי לצד הסכם המכר נחתם אתמול הסכם לשיתוף פעולה בין אלעד ישראל מגורים החדשה לבין חברת טשרניחובסקי על אלנבי, בעלי השטח הסמוך – אלנבי 41 – במטרה להוציא לפועל פרויקט משותף על המקרקעין. המטרה היא להקים במקום מבנה מגורים עם שטחי מסחר.

אלעד ישראל מגורים החדשה מעדכנת כי במסגרת הפרויקט ייבנה בניין מגורים אחד או שני בנייני מגורים ושטחי מסחר. כמו כן, תוקם מנהלת ובה שני נצידים לכל אחד מהצדדים, "אשר תהא אחראית להוצאה אל הפועל של הפרויקט, לרבות בכל הקשור לבינוי הפרויקט ומכירת הדירות בפרויקט, והחלטותיה תתקבלנה פה אחד. 

מועד מסירת החזקה נקבע ל-20 בינואר 2021, כנגד תשלום מלוא סכום התמורה. המוכרת רשאית לדחות את מועד מסירת החזקה ואת תשלום יתרת סכום התמורה למשך תקופה של עד שישה חודשים, בכפוף למתן הודעה 30 יום מראש על מועד המסירה הסופי"

כמו כן מסדיר ההסכם את אופן מימון הפרויקט, ניהול כספי של העסקה המשותפת, ביצוע עבודות הבנייה בפרויקט והפיקוח, חלוקת רווחים ונשיאה בהפסדים, הגבלות על העברת זכויות, זכות סירוב ראשונה, זכות הצטרפות למכירת הזכויות וכן מנגנון בירור מחלוקות. חלקם של הצדדים בעסקה המשותפת וברווחי הפרויקט הם 50% לכל צד. תקבולי הפרויקט יחולקו בפועל לצדדים בהתאם ל'מפל תשלומים' שהוסכם, וזאת בכפוף להיקף הרווחים בפועל בפרויקט". פרטים נוספים על הפרויקט המיועד לביצוע לא נמסרו בהודעה זו.

"מועד מסירת החזקה נקבע ל-20 בינואר 2021, כנגד תשלום מלוא סכום התמורה", נכתב בהודעת החברה. "המוכרת רשאית לדחות את מועד מסירת החזקה ואת תשלום יתרת סכום התמורה למשך תקופה של עד שישה חודשים, בכפוף למתן הודעה 30 יום מראש על מועד המסירה הסופי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךרונן יפוהבורסה לניירות ערךהליך התמחרותטשרניחובסקי על אלנבי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...