חברת מבנה נדל"ן רוכשת 57% מבניין דירות בשכירות ארוכת טווח בירושלים

חברת הבת של קבוצת מבנה תשלם 53 מיליון שקל עבור הבניין עצמו, ועוד 52 מיליון שקל עבור כ-5.8 מיליון מניות של קבוצת האם •.

שיתוף הכתבה
מנכ"ל קבוצת מבנה, דודו זבידה (תומר לוי)מנכ"ל קבוצת מבנה, דודו זבידה (תומר לוי)

חברת מבנה נדל"ן, חברת בת של קבוצת מבנה, רוכשת מעט יותר ממחצית מבניין דירות בירושלים, המשמש לשכירות ארוכת טווח: החברה הודיעה היום (ה') כי תרכוש 57% מהבניין תמורת כ-53 מיליון שקל, וכן כ-5.8 מיליון מניות של מבנה בשווי של כ-52 מיליון שקל.

הבניין המדובר שוכן בשכונת בית וגן בירושלים, בסמוך לכניסה להר הרצל, ומשקיף אל ואדי עין כרם. הוא מושכר מ-1999 בחוזה ארוך טווח לחברה ממשלתית עם אופציה להארכה, וכולל 297 יחידות דיור פעילות, ועוד 18 יחידות נוספות בשלבי בנייה. ה-NOI השנתי של הבניין מוערך בכ-14 מיליון שקל.

על פי תנאי העסקה, המניות יונפקו לפי שער של תשעה שקלים למניה, מחיר המבטא פרמיה על מחיר השוק בשיעור של כ-30%, ועל ההון העצמי למניה - בשיעור של כ-11.5%. כמו כן צוין כי מחלוף 36 חודשים מיום הקצאת המניות, ולמשך 18 חודשים, תינתן למוכרת אופציה למכור את המניות לחברה בתמורה של 9 שקל למניה, וזאת אם מחיר המניה באותו מועד יפחת מהמחיר האמור. החברה מציינת כי את יתרת הנכס מחזיקה חברת איילון ביטוח. 

חברת מבנה נדל"ן היא חברה בת של קבוצת מבנה, כאמור – תוצאת מיזוג בין החברות מבני תעשייה וכלכלית ירושלים. דודו זבידה, מנכ"ל מבנה נדל"ן, ציין: "אנו רואים בעסקה הזדמנות להרחיב את פרוטפוליו הנכסים שאנו מחזיקים בירושלים. מדובר בנכס במיקום איכותי ואטרקטיבי שאנו מאמינים שנוכל להשביח בעתיד".

נזכיר כי קבוצת מבנה ביצעה, בעיצומו של משבר הקורונה בסוף מרץ האחרון, מכירה גדולה של פארק העסקים ביקום, בסמוך לנתניה, תמורת 243.5 מיליון שקל, לקרן ההשקעות JTLV . פארק העסקים נקרא גם "יורופארק", ומשתרע על שטח של כ-66,800 מ"ר.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שכירות ארוכת טווחקבוצת מבנהדודו זבידהשכירות ארוכת טווחקבוצת מבנה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...