עוד הליך אישי נגד אלדד פרי: אושרה בקשת עיקול של אחד הנושים – בסכום של 400,000 שקל

מדובר בחבר באחת מקבוצות הרכישה שהובילה החברה בפרויקט בבת ים • לפני כשבועיים הגישה קרן אקספו בקשה למתן צו פתיחת הליכים נגד פרי

שיתוף הכתבה
אלדד פרי (יח"צ)אלדד פרי (יח"צ)

הליך נוסף המכוון אישית נגד אלדד פרי, בעלי פרי נדל"ן, בעקבות הקפאת ההליכים של החברה: אחד מחברי קבוצת הרכישה של החברה הגיש בקשה לעיקול על חשבונות הבנק ועל הנכסים של פרי, בסכום של 400,000 שקל – בקשה שאושרה על ידי סניף תל אביב בהוצאה לפועל, ומכוונת נגד הנכסים של פרי עצמו.

הבקשה הוגשה כחודשיים לאחר שנפתח ההליך בהוצאה לפועל – ולאחר שנדמה היה כי הצדדים עומדים לקראת פתרון. כאשר החברה נכנסה להקפאת הליכים הקלפים נטרפו, ואותו נושה החליט להמשיך בתהליך, ובקשתו אושרה לפני כמה ימים.

נציין כי זהו לא ההליך הראשון שנפתח נגד פרי עצמו, ולצד ההליכים שמתקיימים בבית המשפט סביב חברת פרי נדל"ן. כך, קרן אקספו הגישה לפני כשבועיים בקשה למתן צו פתיחת הליכים נגד פרי, וזאת לטענתה בשל חובות של כ-198 מיליון שקל.

לצד זה, פתח משרד הבינוי והשיכון בחקירה סביב אחד הפרויקטים של חברת פרי נדל"ן, פרויקט פרי הורייזן בבת ים, זאת בחשד שאחת מחברות המימון שליוותה את הפרויקט העניקה לדיירים בפרויקט העתידי הלוואות, וזאת מבלי שווידאה שניתנו בטוחות בגין הכספים. מעשה שכזה נחשב לעבירה על חוק המכר, ומשרד הבינוי והשיכון בודק גם אותו.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד הבינוי והשיכוןאלדד פריקרן אקספוהקפאת הליכיםעיקול נכסים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...