לאחר עזיבת שמרון: ינקי קווינט מונה למנהל רמ"י

קווינט הוא מנהל רשות החברות, ומינויו יהיה זמני • זילבר, המשנה ליועמ"ש, ממליצה להקים ועדת איתור וולונטרית לתפקיד • קווינט ימונה לתפקיד ללא מכרז

שיתוף הכתבה

המחליף של עדיאל שמרון בתפקיד מנהל רשות מקרקעי ישראל יהיה ינקי קווינט, מנהל רשות החברות – כך מפרסם היום (ד') כלכליסט. על פי הידיעה, המינוי קיבל את אישורה של המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, דינה זילבר, אך עוד צריך לקבל את אישורו של נציב שירות המדינה, פרופ' דני הרשקוביץ.

על פי הידיעה, המשנה ליועמ"ש אישרה את המינוי, אך הבהירה לשר הבינוי והשיכון, יצחק כהן, ולמי שאמור להיות סגן השר, יעקב ליצמן (שכזכור פרש מתפקידו על רקע מחלוקות מול הממשלה בדבר ניהול משבר הקורונה) כי היא ממליצה על הקמת ועדת איתור וולונטרית אשר תבחר את המנהל הבא של רמ"י בתפקיד קבוע.

יש לזכור כי קווינט עצמו מכיר היטב את רמ"י: בעבר שימש במשך כתשע שנים בתפקיד היועץ המשפטי של הרשות, ובסך הכול עבד בה בתפקידים שונים במשך 17 שנים. עוד מצוין בכתבה כי עדיאל שמרון עצמו נבחר לתפקיד, שממנו פרש לא מכבר, ללא ועדת איתור וללא מכרז, בידי שר האוצר הקודם, משה כחלון.

כזכור, שמרון פרש מתפקידו ברמ"י לאחר כחמש שנים וחצי בתפקיד, והודיע על כך לפני כמה ימים. בהודעתו ציין כי יישאר בתפקיד ככל שיידרש. הוא ציין במכתבו לעובדי הרשות כי הוא משאיר אחריו "גוף חזק, עוצמתי ומשפיע".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלעדיאל שמרוןיעקב ליצמןדנה זילבריצחק כהןינקי קוינט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...