האזנה נוספת לפודקאסט מגדל בבל - פרק 38

על רקע הקפאת ההליכים של חברת פרי נדל"ן שבבעלותו, חזרנו לפרק שבו התארח פרי בפודקאסט הבית של מרכז הנדל"ן .

שיתוף הכתבה
פודקאסט מגדל בבל עם אלדד פרי (מרכז הנדל"ן)פודקאסט מגדל בבל עם אלדד פרי (מרכז הנדל"ן)

קריסת חברת פרי נדל"ן, בבעלותו של אלדד פרי, היא אחד הנושאים המרכזיים של השבועות האחרונים בענף הנדל"ן. בעוד החברה נכנסה להקפאת הליכים, ואף פורסם כי עובדים בחברה לא קיבלו את משכורת אוגוסט, מנסים רבים בענף להבין כיצד זה קרה, מהי השתלשלות האירועים שהביאה למצב הנוכחי, ואם ישנו סיכוי שהחברה תקום מהקרשים.

"הברכיים מתחילות לרעוד כבר מהלילה, כשעולים לישון", אמר פרי בפודקאסט. "אני אחראי לעסק מאוד גדול ובוודאי שאני כל הזמן נזהר וטרוד וחושב איך אני מתקדם ומקדם. ברור מאליו שהכל קרה יחסית מהר למקום שאני נמצא, אבל אין לי שום דבר שהתחלתי ולא סיימתי ואני בטוח שכל מה שהתחלתי אני אסיים

תזכור שהיום, מאז פרשת ענבל אור, כולם לוקחים עורכי דין ואני לא מכיר לקוח שלא בא עם עורך דין, וגם הם לא מעט פעמים מפילים את זה מראש כשמדובר בקבוצת רכישה. יש גם כאלה שאומרים לא כל קבוצת רכישה - בסר כן, אלדד פרי לא, וזה בסדר. הם מסתכלים על הניסיון וכו'".

בימים שכאלו, מעניין להאזין שוב לפרק 38 בפודקאסט מגדל בבל, בהנחייתו של דרור מרמור - לשעבר עורך התוכן במרכז הנדל"ן - עם אלדד פרי, בעלי פרי נדל"ן. הפודקאסט פורסם לראשונה לפני כשנה, ביולי 2019. האזינו:


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלדד פריפודקאסטהקפאת הליכים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...