שיתוף פעולה משולש

שלושת הגורמים: גשם החזקות, מילוסלבסקי אדריכלים ויניב ישולה מתכוונים לקדם באמצעות החברה החדשה "גשם בעיר" פרויקטים מגוונים בתחום ההתחדשות העירונית.

שיתוף הכתבה
מימין: יניב ישולה, שמגר ואקנין, גיא מילוסלבקי ויוסף מזרחי (גשם החזקות)מימין: יניב ישולה, שמגר ואקנין, גיא מילוסלבקי ויוסף מזרחי (גשם החזקות)

חברה חדשה בתחום ההתחדשות העירונית – למרות צילה של מגפת הקורונה: אתמול (ב') הקימה
חברת " גשם החזקות " חברה בת העונה לשם "גשם בעיר", במסגרת שיתוף פעולה עם חברת " מילוסלבסקי אדריכלים " ואיש העסקים יניב ישולה. החברה תעסוק בתחום ההתחדשות העירונית ובכוונתה לקדם מגוון רחב של פרויקטים, אשר יתוכננו על ידי צוות האדריכלים המרכזי של החברה.

חברת גשם החזקות היא חברה לייזום נדל"ן בבעלותם של יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, המקדמת בימים אלו עסקאות נדל"ן עם 5,000 יחידות דיור, הנמצאות כיום בשלבי תכנון וביצוע שונים. בין הפרויקטים המובילים של החברה ניתן למצוא את מגדלי הנשיא ברסקו החדשה, צל אורנים בטבעון, אשכול בעיר היין באשקלון, מגדל משרדים ומסחר בעכו, מגדל משרדים בנוי על 130 אלף מ"ר בנשר, פרויקט עירוב שימושים של כ-45,000 מ"ר בצומת סביון, 1600 יח' דיור בקריית יצחק שמיר בנהריה, פרויקט "ארנונה הילס" בירושלים ועוד. לאחרונה אף חתמה החברה על הסכם ספונסר ראשי עם קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, למשך ארבעה שנים.

מילוסלבסקי אדריכלים נמנה עם משרדי האדריכלים הגדולים והוותיקים ביותר בארץ, דור שלישי למשפחת אדריכלים. למשרד שלוש שלוחות, שבהן מועסקים יותר מ-50 אנשי מקצוע. המשרד עסק ביותר מ-2,000 פרויקטים שונים של משרדים, מגורים, מלונאות ודיור מוגן, ספורט ומבני ציבור, ומביא לידי ביטוי תפיסות חדשניות ועיצוב ייחודי המתאים למקום, לתקציב ולמשתמש הסופי של הפרויקט.

יניב ישולה הוא איש עסקים, מהנדס תעשיה וניהול, מומחה בהתייעלות בנקאית רוחבית בתחום הסינוף הנכסי של הבנק. ישולה סיפק ייעוץ בתחום לבנק לאומי ולבנק דיסקונט בפרויקט Lean Management, והוא מחזיק בניסיון רב בקידום פרויקטי נדל"ן, בדגש על תחום ההתחדשות העירונית במרכז הארץ.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתמילוסלבסקי אדריכליםיניב ישולה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...