נדל"ן ואומנות: מגדל המים הוותיק בבית אל נצבע בגרפיטי

השכונה החדשה, שנבנית בימים אלו על ידי חברת אבני דרך, תכלול 182 יחידות דיור חדשות • אומן גרפיטי שהגיע ליישוב במיוחד ייצור יצירת אומנות ענקית, בהיקף 60 מטר, על מגדל המים

שיתוף הכתבה
יאיר כהן, מנכ"ל אבני דרך (מימין), ושי אלון, ראש מועצת בית אל (יח"צ)יאיר כהן, מנכ"ל אבני דרך (מימין), ושי אלון, ראש מועצת בית אל (יח"צ)

כשאומנות ונדל"ן נפגשים יחד: חברת אבני דרך , המקימה בימים אלו את השכונה החדשה "אבני דרך בבית אל", מקדמת פרויקט קהילתי מעניין אשר ישתלב בעבודות לבניית השכונה החדשה: צביעת מגדל המים, סמל היישוב בית אל שבחבל בנימין, ביצירת אומנות שתתפרס על פני 60 מטר.

במסגרת הפרויקט, אומן הגרפיטי אמיר לייבמן מ"בית אומניות תרבות רחוב" העביר ל-100 בני נוער תושבי היישוב סדנת גרפיטי ואומנות רחוב לצביעת מגדל המים, שנמצא בתחומי השכונה החדשה. מדובר ביוזמה משותפת ליזמית הנדל"ן אבני דרך ולמועצת בית אל, אשר חשף את תושבי היישוב לרזי אמנות הרחוב והגרפיטי.

לרגל הקמת השכונה החדשה בחרנו בפרויקט אומנות יצירתי שיעודד את מיטב הנוער של בית אל להמשיך ולהתנדב בפרויקטים בעלי אופי של אומנות חזותית, המפארים את החזות החיצונית של היישוב"

שכונת " אבני דרך בבית אל" כוללת שמונה מבנים: שני בניינים בני 40 יחידות דיור כל אחד, ועוד שישה מבנים בני 17 יחידות דיור כל אחד. בסך הכול תבנה החברה 182 יחידות דיור בשכונה החדשה המוקמת בימים אלו ביישוב. בבית אל מתגוררים 6,000 תושבים, נכון לשנת 2019.

אריאל אדלשטיין, סמנכ"ל שיווק ומכירות אבני דרך : "קבוצת אבני דרך מקפידה לשלב לצד פעילותה העסקית חשיבה חברתית. כחלק מכך מקדמת החברה פרויקטים התנדבותיים ייחודיים בשיתוף הקהילה המקומית בשכונות שהיא בונה, המבוססים על סולידריות חברתית ושותפות גורל. לרגל הקמת השכונה החדשה בחרנו בפרויקט אומנות יצירתי שיעודד את מיטב הנוער של בית אל להמשיך ולהתנדב בפרויקטים בעלי אופי של אומנות חזותית, המפארים את החזות החיצונית של היישוב". 

אנו שואפים ופועלים להתפתח ולהפוך לעיר במדינת ישראל, הבירה של חבל בנימין, אבל אנחנו לא מוותרים על הקהילתיות החמימה ועל החיבור בין התושבים שכל כך מאפיינים את בית אל מתחילת דרכו של היישוב"

שי אלון, ראש מועצת בית אל: "כיף לראות איך הנוער שלנו מבטא את תחושותיו בדרך יצירתית. זה מראה מה הוא היישוב בית אל בשביל אותם צעירים. אנו שואפים ופועלים להתפתח ולהפוך לעיר במדינת ישראל, הבירה של חבל בנימין, אבל לא מוותרים על הקהילתיות החמימה ועל החיבור בין התושבים שכל כך מאפיינים את בית אל מתחילת דרכו של היישוב".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אבני דרךהמועצה המקומית בית אלמגדל המים בבית אלאריאל אדלשטייןשי אלון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...