תחום התעסוקה והשפעתו על שוק המשרדים לאחר משבר הקורונה

הרצאת זום מיוחדת למרכז הנדל"ן, בהנחיית מוטי ויזל ובהשתתפות עוזי לוי, שגיא ניב ולילך רון-הימלמן • האזינו להרצאה במלואה

שיתוף הכתבה
הרצאת זום - שוק המשרדים לאחר משבר הקורונה (מרכז הנדל"ן)הרצאת זום - שוק המשרדים לאחר משבר הקורונה (מרכז הנדל"ן)

האזינו להרצאה במלואה:

"המשבר שאנחנו רואים היום הוא משבר שלא ראינו בעבר: גם ב-2001, סביב אירועי 9.11 בארה"ב, וגם ב-2008 לא היה משבר טוטאלי כל כך, שכיסה יבשות וארצות. אין ספק שגם כשהוא יחלוף – והוא יחלוף, כמו כל משבר – משבר הקורונה ישאיר חותם, והשאלה היא איזה חותם".

"הנדל"ן הוא בסך הכול התוצאה. עבודה במשרדים היא סיפור של אנשים, של קשרים, של תהליכים חברתיים. הכול מושתת על הקהילתיות והחיבורים. בשל העובדה שכולנו יצורים חברתיים, בסופו של דבר נחזור לנקודה שהיינו בה. מה שהיה לפני כן יישאר: אזורי תחרות קשים יישארו כאלו, אזורים מבוקשים יישארו כאלו, והשוק יחזור לפעילות שהייתה. להערכתי לא תהיה השפעה בהיקף משמעותי על שוק המשרדים, אלא רק בשוליים".

"אנחנו צופים שתהיה דיפרנציאציה מבחינת האיזון בין עבודה במשרד לעבודה מהבית. הכול תלוי סקטורים, תלוי בתפקיד ובאופיו, תלוי בסוג האנשים ובאופי החברה: יש כאלו שיאמצו את העבודה מהבית או יבחרו בעבודה היברידית, משולבת, ואחרים יחזרו למצב הרגיל, כי זה ה-DNA של החברה".

הרצאת זום מיוחדת למרכז הנדל"ן התקיימה ב-30.6.2020 תחת הכותרת "תחום התעסוקה והשפעתו על שוק המשרדים בתקופה שלאחר משבר הקורונה". את ההרצאה הנחה מוטי ויזל, מנכ"ל Vcell מכון למחקר וייעוץ אסטרטגי, והשתתפו בה גם שגיא ניב, מנכ"ל פארק עתידים תל אביב, ולילך רון-הימלמן, סמנכ"לית שיווק של קבוצת Manpower. השלושה עסקו בסוגיה המעסיקה כיום רבים, סביב מצבו ועתידו של שוק המשרדים בעת הנוכחית.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ןפירמת המחקר והייעוץ האסטרטגי VCELLמוטי ויזלשגיא ניבפארק עתידים תל אביבעוזי לוילילך רון-הימלמןManpowerפודקאסט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...