נווה בגדדי חברה לבנייה תבצע פרויקט פינוי-בינוי בתרצה 4 בר"ג

החברה חתמה על חוזה עם יזם הפרויקט, חברת ב.ז.ל תרצה, במסגרתו תהרוס את המבנה הקיים, שנמצא במזרח העיר

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט תרצה 4 ברמת גן (יח"צ)הדמיית פרויקט תרצה 4 ברמת גן (יח"צ)

עוד פרויקט פינוי-בינוי ברמת גן יוצא לדרך: חברת נווה-בגדדי חברה לבנייה חתמה על חוזה לבניית בניין מגורים בן 8 קומות ברחוב תרצה 4 ברמת- גן, בניין שבו יבנו 47 יח"ד. החברה, המתמחה בבנייה למגורים ובפרויקטי התחדשות עירונית , חתמה על חוזה עם היזם ב.ז.ל תרצה, שבמסגרתו  תהרוס את בניין מגורים הישן שבמזרח העיר – עבודות שצפויות להתחיל בקרוב.

החברה תבנה במקום המבנה הישן בניין מגורים חדש שיכלול 47 יח"ד בנות 5-3 חדרים, עם 2 מעליות ושתיים וחצי קומות חניה. הבניין החדש ושתרע על פני כ-6,400 מ"ר בנויים. בבניין יהיו שלוש דירות גג ולכולן מרפסת גג מרווחת, וכן שלוש דירות גן. עבודת הבנייה בפרויקט מתוכננת להסתיים בחודש ספטמבר 2022. אדריכל הפרויקט הוא יוסי שמעוני, וקונסטרוקטור הפרויקט הוא ערן שילר.

נעשה כל מאמץ, גם בפרויקט זה, לסיים את כלל העבודות בלו"ז המתוכנן וללא חריגות, כך שכל הדיירים יוכלו ליהנות מדירותיהם החדשות בהקדם האפשרי מבלי לפגוע באיכות הבנייה ועם רמות בטיחות ללא פשרות"

נווה-בגדדי חברה לבנייה היא חברה בת של קבוצת נ. נווה. היא נוסדה ומנוהלת ע"י ניר נווה, מהנדס אזרחי מוסמך וקבלן בניין, שפיתח שיטת ניהול חדשנית שמאפשרת לחברה לבצע את עבודותיה במהירות יחסית, ואף לספק את הדירות ללקוחות טרם מועד המסירה.

מנכ"ל נווה בגדדי חברה לבנייה, ניר נווה: "ברור לנו שהדיירים הקיימים והחדשים מצפים לחזור לבניין ולשכונה במהרה, ולכן נעשה כל מאמץ, גם בפרויקט זה, לסיים את כלל העבודות בלו"ז המתוכנן וללא חריגות, כך שכל הדיירים יוכלו ליהנות מדירותיהם החדשות בהקדם האפשרי מבלי לפגוע באיכות הבנייה ועם רמות בטיחות ללא פשרות. נווה בגדדי תעניק לכל הדיירים שירות לקוחות צמוד לכל תקופת הבנייה ושנת הבדק. בסופו של הפרויקט כולם יזכו להתגורר בדירת חלומותיהם בבניין מודרני, איכותי, עם לובי יפה וכל המתקנים הנלווים, לרווחתם של כלל הדיירים".

נציין כי עד סוף 2019 – כך לפי הדו"ח המסכם של הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית – ניתנו אישורים ל-15 מתחמי פינוי-בינוי ברמת גן, שבהם 1,802 יחידות דיור קיימות. המתחמים הללו אמורים לכלול בסופו של תהליך 3,996 יחידות דיור. רמת גן ניצבת במקום התשיעי בארץ מבחינה זו.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהרשות הממשלתית להתחדשות עירוניתניר נווהנווה בגדדי חברה לבנייהקבוצת נ. נווהפרויקט תרצה 4 רמת גןאדריכל יוסי שמעוניקונסטרוקטור ערן שילרב.ז.ל תרצהפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...